ringte inn nå, men de finner ingenting dukker opp på awardfares på united, men naturligvis ikke eurobonus. så hva gjør jeg feil?
Er denne buggen fjernet av Swiss allerede? Jeg finner absolutt ingen treff på noe Swiss F på United sin nettside fra diverse randome byer i USA til Oslo
Husk at hvis du filtrerer på Swiss så forsvinner disse siden de også inneholder en leg med Air Canada EDIT: Ser at du søkte direkte på United sin nettside, da vet jeg ikke.. Men jeg fulgte linken inn fra et tilfeldig treff på Awardfares, og det setet lå der fortsatt. Om agentene finner det hvis du ringer kundeservice blir en annen ting
9. August. Blir veldig lei meg om Swiss kansellerer denne.. akkurat fått med samboer på at det kan være verdt å fly over havet for å besøke Canada bare noen dager
SAS viser feil kabinklasse på enkelte bookinger. Bør være OK så lenge det står booking class O og setekartet viser F-kabin.
lykke til alle dere som rakk å booke den. måtte de stå videre som first. kjenner nesten på litt bitterhet..... men bare nesten
beste indikasjoner jo at minst 3 booking ble gjort kort tid før avreise av folk på forum Julen 22. Ingen billetter ble slettet den gangen.
Ble LX First kun sluppet i en bolk frem i tid, eller slipper de også seter nærmere avreise slik som LH?