F-RUTER SOM KAN BOOKES MED EUROBONUS (Anno 2022)

Tråd i 'Bonushjelp' startet av flying_all, 12. sept 2021.

  1. Kjetil L

    Kjetil L Senior Medlem

    Innlegg:
    647
    Likes mottatt:
    1,863
    Bonuspoeng:
    93
    Nei. LX F er kun for Senator hos M&M. Det var en systemfeil som gjorde det mulig å booke LX F (samt LH F flere mnd frem).
     
    Insomnia4u and Scrooge like this.
  2. ccurrahee

    ccurrahee Fly sa du?

    Innlegg:
    10,078
    Likes mottatt:
    36,335
    Bonuspoeng:
    293
    På booking med LX F hjem trodde jeg det ble booket LX ZHR- OSL etter noen timer i FCT. men det er booket SAS +. Min bad som ikke fikk det med meg på tlf.

    ideelt hadde jeg ordnet ZHR til FRA elle MUC på dagtid også hjem på kvelden eller neste dag.

    flyvningene synes på SAS Og *A søk men ikke hos konsulenten. Pga O&D kobling?

    Noen med ideer for søke strategier for at de ledige setene skal synes i bookingen når det sjekkes på telefon til SAS?
     
  3. cire913

    cire913 Medlem

    Innlegg:
    144
    Likes mottatt:
    138
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg fikk ALT-YUL-ZRH-MUC-FRA-OSL
    CT-KS spurte meg om jeg ville fly direkte fra ZRH til OSL med LX, men jeg sa til henne at jeg ville prøve alle de forskjellige F-loungene en siste gang, og hun bare lo av meg! ZRH-MUC-FRA-OSL er på samme dag som FRA-OSL er dagens siste flyvning.
     
    sheim, Flymunda, jgroneng and 4 others like this.
  4. Sykkelthor

    Sykkelthor Aktivt Medlem

    Innlegg:
    371
    Likes mottatt:
    701
    Bonuspoeng:
    93
    Ikke bare kan man, man bør faktisk, for da kan man kjøre taxi inn foran FCT uten å måtte rusle bort til fots :D
     
    Are and AirMags like this.
  5. Kiki

    Kiki Nytt Medlem

    Innlegg:
    21
    Likes mottatt:
    19
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg reiser allerede i morgen 4.juni, har sjekket inn og det står fortsatt F på min booking, så ser ut som Swiss lar det stå for de som rakk å booke det.
     
    alfa, RoadKing, Insomnia4u and 2 others like this.
  6. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,161
    Likes mottatt:
    4,972
    Bonuspoeng:
    113
    En litt uventet twist her på morgenkvisten. Jeg satt og furtet litt over aldri mer å få fly første klasse, og fruen fikk plutselig for seg at da må jeg og min bror få tatt en siste tur før muligheten lukkes.

    Og man skal jo lytte til fruen. Dermed må jeg finne en langhelg i F for to i løpet av juni-august. Jeg tenker august antakelig er best, men vi skjønner at vi må være fleksible.

    1) Hva er mest aktuelle destinasjoner om dagen for å kunne oppleve F begge veier?
    2) Hvilke verktøy bør jeg abonnere på for å få best mulig oversikt? Er Expertflyer helt ute? Kun Awardfares som gjelder? Har seats.aero fra før av, men synes det fungerer sånn passe..
     
    Last edited: 04. juni 2024
  7. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,886
    Likes mottatt:
    5,712
    Bonuspoeng:
    183
    Ser det no dukkar opp nokre seter med Air China F.

    Eksempelvis 8 seter frå LHR til PEK den 11. desember (viser på united.com, eg har ikkje ringt SAS for å sjekke).

    Lenge sia eg har sett noko ledig med CA. Min eine tur med dei for mange år sia tykte eg slett ikkje var so verst. God catering ex-Europa og Bollinger La Grande Annee-champagne. Dei hadde også ein annan champagne i F, og når eg spurte om eg også kunne teste den so insisterte cabin crew på at ho også måtte springe bak i business for å hente Pol Roger slik at eg fekk teste alle tre mot kvarandre.
     
    btm, Spielhaug, OSLOJW and 5 others like this.
  8. The_Dude

    The_Dude EBG / Asante Gold Elite Plus / LH Senator / Pompøs

    Innlegg:
    1,273
    Likes mottatt:
    2,226
    Bonuspoeng:
    113
    Hva er erfaringen med ledige F FRA-SIN?

    Og hvordan stiller det seg med LX F nå som vi alle er Senator? Kan dette fremdeles bookes via EB, eller må man reise på EB når vi går via SAS?
     
  9. Ololsen

    Ololsen M

    Innlegg:
    246
    Likes mottatt:
    1,501
    Bonuspoeng:
    93
    Du kan ikke booke LX F med Eurobonuspoeng selv om du er Senator. Da må du bruke miles&more poeng.
     
    Shyneno and The_Dude like this.

Del denne siden