Familievennlige lounger?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Are, 31. jan 2015.

  1. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Finnes det noen spesielt familievennlige lounger?
    Foretrekker ro og mak i en lounge når jeg reiser men vil nødig "straffe" de andre der inne med bråkete unger, så hvor er det best tilbud for barn?

    På Las Palmas var det et bord hvor de kunne tegne, synes jeg har sett et bord på utenriks i Oslo..

    Noen andre steder?
     
  2. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Sas lounge på CPH har et bra barnerom.
     
  3. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,143
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    London Lounge i Heathrow T3 hadde eget lekerom, vet ikke hvordan dette er etter flytting til T2 - Queens Terminal,
    Ellers er loungen i DOH meget barnevennlig. Nyttårsaften hadde vi ca 30 kvadrat for oss selv med sofa tv+++
    DOH loungen har 2 dedikerte barne rom, mens Formel1 simulatoren står ifm Business center, her var det ikke tillatt å etterlate barna til QRs store bekymring.
    Ellers tenker jeg har du betalt billett-prisen så er det tett på "fritt-frem" !
     
  4. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,390
    Likes mottatt:
    3,327
    Bonuspoeng:
    113
    Fint lekerom med innsyn om du sitter litt unna. Fri flyt av dispenser cola til de slukner.
     
    John in The Tower liker dette
  5. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    LHR Terminal 2 - Eget lekeområde i terminalområdet for både små og store barn (holdes separert). En dedikert flyplassansatt som sørger for "inn- og utsjekk" av barn. Veldig bra område, men ikke en del av loungene.

    ZRH Schengen - Fantastisk familielounge som alle med barn har tilgang til (uavhengig av status).

    FRA FCT - Eget barnerom som ligger fint til mht. å bevare roen for øvrige First Class-pax. Greit utvalg av leker.

    EWR Terminal C - United tilbyr eget avlåst familierom. Ingen leker av betydning, men stille og rolig med eget TV, sofaer etc. Får tilgang på forespørsel.

    OSL Utland - SAS har et lite lekeområde i Business-loungen like ved buffeten.


    Mitt beste tips er å ikke legge reisen opp etter loungebesøk når man reiser med barn i "lekealder". Se an formen på de små - har de behov for å brenne krutt, så ha de i fellesarealene (med mindre det er veldig gode familieområder i loungen). Alternativet er bare en masse unødvendig stress.
     
  6. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,143
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg hadde med 2 små fra San Fransico til Los Angeles i bil.
    Vi besøkte "alt", det beste var Korean Air loungen på LAX med firma-sponset Priority Pass.
    Barn er noen ganger rare, lounge besøket overgikk Disney, Legoland ++
     
  7. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Emirates har ett stort Playstationrom I First loungen deres I Dubai
     

Del denne siden