Här kommer min redogörelse för den fina resan, troligtvis den sista för min del med MD-80. Jag gjorde en video vilket jag inte hade tänkt från början men jag tycker den visar ganska bra vad vi höll på med och lite annat. Tack till alla för en fin resa, hoppas det kan bli något liknande snart igen! //John P.s. P-C här har du en sekvens med "rally-cart" D.s.
Tack själv! "It's a special charter flight with md80 freaks, so we have a service concept like from the fifties or something " - underbar kommentar
Fantastisk video Tusen takk for at du har tatt deg tid til å sette den sammen. Likte særlig ATC-recordings og approach/departure plates.
Ja det var lite pyssel att leta i arkiven och få på plats. Tyvärr fanns inga sparade i Norge eller Danmark annars hade det kunnat bli mer av den varan
HÄRLIGT! Kul att få se vad vi egentligen upplevde under turen Mycket av det är en dimma blandat med goda skratt Det är en tur som vi kommer att minnas länge!
Tack själva! Och PC, ja det var i stort sett en dag med ett stort smil på läpparna, och inte lätt att komma ihåg allt fint som hände