Fast rute BGO-OSL

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av FlyingLotus, 24. juni 2018.

  1. FlyingLotus

    FlyingLotus Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Heisann Sveisann!

    Ifm. et prosjekt på jobben må jeg pendle ukentlig til Oslo. Dvs. i utgangspunktet 2 flyreiser i uken mellom august og desember. Jeg har regnet meg frem til at det blir ca. 40 flyturer i denne perioden. Bestiller ofte pluss billletter for å sikre fleksibilitet samt fast track - men mulig jeg må bestille litt go billetter også for å ikke få på pukkelen.

    Noen som har noen gode tips om muligheter til å maksimere bonusopptjening på denne ruten?

    Har DNB Saga Mastercard med SAS Eurobonus.

    Takker og bukker for alle svar!
     
  2. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    Litt begrenset hva du kan få til når du bare flyr innenlands. Bestille alt som enveisbilletter på SAS.no gjennom Viatrumf gir deg vel en 30000 poeng ekstra.
     
  3. flexitravel

    flexitravel Medlem

    Innlegg:
    111
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43

    Hvis du skal bestille såpass mange billetter kan du jo vurdere en business avtale med Sas. Jeg håndterte slike avtaler på vegne av min tidligere arbeidsgiver. Da fikk vi feks 50-100-200 "klipp" mellom to destinasjoner i C for en veldig god pris. Mener å huske de lå nede på 800kr per billett. Disse gir vel 1250 poeng per leg hvis du har EBG/EBD og kan endres fritt. De må forhånd betales, feks med Amex, men du får vel disse raskt igjen av arbeidsgiver.
     
  4. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Dere må ha hatt en rimelig bra fall med SAS da.
    Normalt koster det rundt 1800kr pr klipp OSL-KRS eksempelvis ..
     

Del denne siden