FCT Frankfurt vs FCL Munchen

Tråd i 'Bonushjelp' startet av runese, 27. mai 2019.

  1. magnusant

    magnusant LTG

    Innlegg:
    593
    Likes mottatt:
    763
    Bonuspoeng:
    93
    Når man flyer F skal man jo ikke sove bort moroa.
    Raske 4 timer maks på øyet til Beijing vel? :)
     
  2. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,773
    Likes mottatt:
    10,104
    Bonuspoeng:
    183
    Call me crazy, men jeg syns søvn er noe av det beste med å fly F, spesielt med Lufthansa, som har så bra loungetilbud.

    Spis godt i loungen før avgang, et relativt kjapt måltid på flyet og så få oppredd setet til en deilig seng, som gjør at man kommer uthvilt fram til destinasjonen.
     
    lMartin liker dette
  3. magnusant

    magnusant LTG

    Innlegg:
    593
    Likes mottatt:
    763
    Bonuspoeng:
    93
    Skjønner det, men jeg sover vel nesten like godt i C...
    Den ekstra oppvartningen, med flere gode viner, eksklusiv champagne som må smakes på, kaviar osv må jeg absolutt få value for money hvis jeg flyr F.

    Men sånn er jo folk forskjellige.
     
  4. runese

    runese “Chewie, we’re home.”

    Innlegg:
    111
    Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    28
    Takk! Finner 2 ledige F seter hos EF og AF. SAS sitt awardsøk viser 4 ledige i C, så jeg har et lite håp :)
     
  5. runese

    runese “Chewie, we’re home.”

    Innlegg:
    111
    Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    28
    Enig med begge, og fordelen med drøye 11t er at vi rekker begge deler :cool:
     
  6. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,833
    Likes mottatt:
    2,407
    Bonuspoeng:
    113
    Mulig jeg misforsto. Det var kanskje ikke samme datoer de flightene du listet opp tidligere. Var derfor jeg var overrasket over at man ikke kunne koble F og C.
     
  7. runese

    runese “Chewie, we’re home.”

    Innlegg:
    111
    Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    28
    NRT - BKK lander 21:55, BKK - CDG har takeoff 00:05. Er det de 5 min inn i nytt døgn som skaper problemet her?

    Snakket med Kristins/Christina? i Tallinn nå, fortsatt ikke bookbart. Prøvde å spørre om hvorfor det ikke lot seg gjøre og svaret var, kanskje noen andre agenter holder billettene og det er derfor du ser de på SAS award søk og jeg ikke får finner de.
     
  8. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,833
    Likes mottatt:
    2,407
    Bonuspoeng:
    113
    Grensen er 24t for transitstopp, så nytt døgn har ingenting å si.

    Litt uklart hva du mener, men om det er slik at du ser ledige seter på AF eller EF og Tallin ikke finner er det ikke noe å gjøre. AF/EF viser ikke alltid korrekt ift Tallin sine systemer, mens Tallin noen ganger har større tilgang enn det AF/EF viser.

    En viktig ting å huske er altså at AF/EF kun er veiledende og ingen fasit på antall awardseter tilgjengelig. Men det er selvsagt frustrerende.
     
    runese liker dette
  9. runese

    runese “Chewie, we’re home.”

    Innlegg:
    111
    Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    28
    Finner ledige F og C hos AF og EF. Finner også ledige C seter på SAS awardsøk. At EF og AF er veiledende er jeg med på, men når SAS award viser 5 ledige C billetter på samme flight blir jeg forvirret.

    Har eco på utreisen også, OSL - FRA, også her er det ledige C-seter på SAS award søk, men heller ikke disse finner Tallin. De har uansett fasit, men trodde seter som dukket opp på SAS award var sikre for Tallin å finne også.
     
  10. mariusbb

    mariusbb Senior Medlem

    Innlegg:
    561
    Likes mottatt:
    1,057
    Bonuspoeng:
    93
    Ring til SAS på søndag når Tallin er stengt, og prøv å endre hos dem. Kanskje de finner noe annet/mer :)
     
  11. runese

    runese “Chewie, we’re home.”

    Innlegg:
    111
    Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    28
    Fikk av en eller annen grunn ikke oppgradert Tokyo - Bangkok til F eller C, selv om det var ledige billetter. Tar en tidligere samme dag, noe som gir hele 9 timer layover i BKK, mot de opprinnelige 2, men får da TG F, foreløpig ser det ut som der er ny kabin.
     
  12. flying_all

    flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

    Innlegg:
    3,191
    Likes mottatt:
    7,003
    Bonuspoeng:
    183
    Tja, det er 2 muligheter på 748 også. Rad 1 sitter man så og si sammen :D
     

Del denne siden