Som tittelen sier, er det noen som helst som leser tilbakemeldinger etter flyturen, eller er det rett og slett bortkastet energi og kun et forsøk fra SAS for å få oss til å tro at de bryr seg om hva vi mener ?
Kan bekrefte det, fikk nettopp selv svar fra SAS på en kommentar jeg sendte inn på det vanlige flytur-feedback skjemaet (se min siste post i tråden "betale for drikke i Plus..." for detaljer).
En fin kanal om mange sender inn meldinger f.eks. om crew som gjemmer seg bak gardinen i stedet for å yte service.. J Jo flere meldinger de får, desto større mulighet til å forstå hvordan kundene opplever selskapet!!
Det gjør jeg også, men jeg klager stort sett på det samme hver gang, så jeg har ikke akkurat inntrykk av at de bryr seg nok til å gjøre noe med det
Jeg kommenterer alltid, så ærlig og rettferdig jeg kan. Men jordbærsyltetøy til frokost får jeg aldri mer. Og heller ingen beklagelse. Nå har jeg liggende en bonustur i nye fantastiske biz, om ikke det heller hjelper er det slutt!
Jeg tviler sterkt på at enkelthendelser avstedkommer så mye. Jeg vil forutsette (i det minste håpe) at de har et system hvor dette klassifiseres så de kan få ut statistikk over de forholdene som påtales flest ganger slik at man iverksetter tiltak på det som blir rapportert inn mange ganger.
I mitt tilfelle kom svaret fra diamant-mailen (jeg hadde ikke kontaktet den selv, kun brukt det vanlige skjemaet), de sa de skulle ta det videre internt, det er alt jeg vet.