Feil informert av SAS selv angående Lounge.

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av emilrossing, 19. okt 2017.

  1. emilrossing

    emilrossing Medlem

    Innlegg:
    196
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    Hei

    Skal imorgen reise med SAS fra TOS til KRS med mellomlanding i OSL. Transit tid i OSL er cirka 2 timer og derfor tenkte jeg at det kunne være en god ide å bestille Lounge. Så idag når jeg sjekket inn på nett fikk jeg opp valget om jeg ville bestille lounge. Jeg tenkte at siden jeg skulle innom OSL så måtte jeg ringe å høre med SAS selv om jeg fikk tilgang til Lounge både på TOS og på OSL om jeg booket dette på nett da det ikke var noen ordentlig knapp for begge. Fikk til svar på telefon at om jeg booket dette på nett idag ville jeg få tilgang til lounge begge steder. Og så godtroende som jeg var bestilte jeg bare dette loungetilbudet, på bekreftelsesmailen stod det at den bare gjaldt for TOS. Så da tok jeg kontakt med SAS chat, der fikk jeg til svar at jeg bare hadde fått tilgang til Lounge på TOS og ikke OSL. Med en beskjed om at visst jeg ville bruke loungen på OSL måtte jeg betale 250kr på flyplassen der nede.:( Noen som kan komme med noen gode råd for hva man burde gjøre?o_O fattig student her som tenkte at man skulle være smart og spare penger ved å spise og drikke i Lounge.;)
     
  2. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Det er desverre helt normalt at SAS ikke er til å stole på. Jeg ville krevd pengene tilbake og brukt de til å kjøpe meg inn i Oslo.
     
  3. emilrossing

    emilrossing Medlem

    Innlegg:
    196
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    Hvordan får jeg krevd pengene mine tilbake?
     
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,667
    Likes mottatt:
    32,524
    Bonuspoeng:
    293
    Du må nok ringe dem.
     
    emilrossing liker dette
  5. emilrossing

    emilrossing Medlem

    Innlegg:
    196
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    Ringte dem og fikk til svar at jeg måtte sende inn ett skjema på nettsiden dems! Med en behandlingstid på 2 måneder. Enda bestillingen min ble gjort for kun kort tiden siden! surt av dem:(
     
  6. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,232
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    Når er du på OSL imorra? Det må da være noen her som kan gjeste deg inn i loungen da?
     
    Xflipper and emilrossing like this.
  7. emilrossing

    emilrossing Medlem

    Innlegg:
    196
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    Lander cirka 10, neste fly går 1220. Hadde vært hyggelig det:) er bare å si ifra om noen er der i den tiden. Har allerede fått en hyggelig kar til å gjeste meg inn på returen søndag kveld;)
     
    Brunello liker dette
  8. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,667
    Likes mottatt:
    32,524
    Bonuspoeng:
    293
    Det var trist. Men viktig at du får sendt det og ikke benytter TOS loungen skal du ha sjangs på å få igjen.
    Skulle gjerne gjestet deg inn på OSL i morgen, men er ikke på flyplassen før 15.
     
    Brunello and emilrossing like this.
  9. emilrossing

    emilrossing Medlem

    Innlegg:
    196
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    Ja, skal ikke benytte meg av loungen TOS.:)
     
  10. emilrossing

    emilrossing Medlem

    Innlegg:
    196
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    Penger blir tilbakebetalt, og bruk av lounge på både TOS og OSL ble benyttet.
     
    PVflyer, thool, Icarus and 3 others like this.

Del denne siden