Feil på SAS.NO

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av RoadKing, 10. mars 2019.

1. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,876
    Bonuspoeng:
    293
    I dag skulle jeg bestille noen tilleggsbilletter for sommerens storfamilie utflukt til syden. I den anledning opplever jeg noen merksnodigheter.
    For halvparten var det allerede bestilt billetter, så jeg skulle da foreta tilleggsbestilling.
    I Internet Explorer drar jeg opp sas.no og logger på med fru Roadkings konto for å ha full oversikt over reisen som skal kopieres.
    I Chrome drar jeg opp sas.no og logger meg på med meg selv for å kjøpe tilleggsreisen.
    Når tilleggsreisen er fullført, stusser jeg på et par ting:
    1. Det står loungetilgang for 1, som EBD (dog snart EBG) så får jeg da med meg familien?
    2. Jeg finner ikke knappen for å velge seter???

Under påloggingen hos min fru får jeg velge seter etter hjertens lyst (hun er EBG), men jeg får altså ikke det...

Ok tenker jeg, jeg må nok logge meg ut og inn igjen. Så jeg logger ut av begge browserne og logger på som meg selv i browseren som fruens id var brukt.

Og hva ser jeg der? Pålogget som meg selv, kommer hennes reiser opp???

Husker det var en annen her som fortalte om lignende, og det var vel ikke hans fru en gang...

Ikke bra SAS IT, hvis dere ikke fikser session privacy så bør dere kanskje ikke slippe programvaren ut?

Iallefall, jeg kan fortsatt ikke velge seter... Ikke på classic heller. Satser på at dette er pga at reisen er såpass fersk og/eller bøgg hos SAS IT, og at det ikke er enda en ny forbedring fra Frösundavik.

Sjekker med chat i morgen.

NoLimit and jgroneng like this.
  2. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    17,976
    Bonuspoeng:
    293
    Muligens de regner med du ikke er flere personligheter fra samme ip ;)

RoadKing liker dette
  3. furlong

furlong A3-G, GHA Titanium, Strawberry Platinum

Likes mottatt:
    920
    Bonuspoeng:
    93
    Det står alltid loungetillgang for 1 uavhengig av hvor mange du har krav på å ta med inn.

Resten får en som er mer IT kyndig enn meg svare på:)

RoadKing liker dette
  4. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,876
    Bonuspoeng:
    293
    Men det er jo det som er skummelt, hvis man bruker en offentlig tilgjengelig pc...

jgroneng liker dette

Del denne siden