Wow. Jeg betalte 62 USD for to måneder siden. Det var en heftig prisøkning, men fortsatt kanskje verdt det Strålende reisebrev, kan fort bli ukens utvalgte forumtråd
Det er vel bare en uke eller to siden prisen gikk opp. https://onemileatatime.com/qatar-airways-raises-first-class-lounge-access-cost/
Samme erfaring vi gjorde. Du sitter på «kjøkkenstoler», men bordet er i ultralav stuebord-høyde. Innmari praktisk, not! Supert reisebrev, veldig moro å følge dere! (selv om det tok litt tid før jeg fikk lest hele)
Supert, takk for et flott reisebrev Jeg skal reise til Singapore om noen uker i Qsuite og har 6 timer layover på vei hjem i Doha. Gikk du rett til Al Safwa Loungen og spurte om du kunne betale deg inn eller gikk du først Al Mourjan ?
Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi har begge vært i Al Mourjan før, så vi gikk rett til Al Safwa for å maksimere tiden der. Har du Qatar business billett har du tilgang til Al Mourjan, som også er en meget bra (og stormannsgal) lounge man godt kan tilbringe 6 timer i. Flott business center, 2 restauranter (1 a la carte, 1 buffet), fri flyt av champagner og god plass. Her er noen bilder fra Al Mourjan:
Woooooow, første inntrykk en sitter med etter å ha klikket, lest og siklet igjennom denne desidert fenomenale reisen, er at her må vi snart ut å reise igjen!!! Farlig reise feber skapende lesning, både mat og bobler, hotell og lounges...Ja er misunnelig, men dere 2 fortjener det beste! Takk for at en fikk bli med på denne galskapen PS. kona skal få lov å se på denne reisen, så kan jeg begynne å overtale til litt 1World status på sikt