Feiloverført Payr?

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av skyblue, 19. febr 2019.

  1. skyblue

    skyblue Medlem

    Innlegg:
    74
    Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    8
    Hei!

    Greide å betale PayR SAS EB faktura til meg selv med SAS EB.... Hva gjør man? Har akkurat sendt meld til Payr og SAS MC. Ble litt usikker, ser jeg har foretatt noen betalinger ved uhell. Veldig snurrete....
     
  2. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,195
    Likes mottatt:
    22,198
    Bonuspoeng:
    183
    Om du har sendt melding til banken som utferda kortet (SEB) og beklaga bør det gå greit. Det gjorde det i alle fall då eg gjorde same feilen for ei tid sidan.
     
  3. oddA

    oddA Senior Medlem

    Innlegg:
    855
    Likes mottatt:
    2,967
    Bonuspoeng:
    93
    Hey!
    Klart og betale to regninger feil på payr overraskende nok!

    Fått mail fra payr en måned senere hvor de spør hvilken konto de kan overføre pengene til. Så altid løst seg uten noe ekstra kostnad for meg.
     
  4. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,350
    Likes mottatt:
    1,269
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg ville latt det hele forbigå i stillhet ;)
    Jeg tviler på at noen sjekker transaksjonene manuelt, i hvertfall om dette er et engangstilfelle. Når du kontakter kundeservice så blir det helt tydelig at du betaler denne og andre regninger med kredittkortet.
     
    awt liker dette
  5. Supersergei

    Supersergei Aktivt Medlem

    Innlegg:
    468
    Likes mottatt:
    694
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg som ikke bruker Payr så ofte, hva er det som kan skje hvis man feks betaler kreditkortregningen med med samme eller andre kreditkort? Eller for den sak skyld andre regninger?
     
  6. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,195
    Likes mottatt:
    22,198
    Bonuspoeng:
    183
    Andre: Ok
    Samme: Fy
     
    Supersergei liker dette
  7. Stianoh

    Stianoh Medlem

    Innlegg:
    143
    Likes mottatt:
    96
    Bonuspoeng:
    28
    Det skjer jo ingenting. Du betaler til Payr, payr betaler til banken. Pengene kommer tilbake der du hadde de. Det er jo ingen vits å ta dette opp med banken?
     
    awt liker dette

Del denne siden