sjekket vel lavpriskalenderen vil jeg tro? , "offisielt" kl 18 får vi vel vite om dette har en sammenheng med tilbudene på now or never salget
Er uansett en skikkelig bra pris til HKG nå i lavpriskalenderen. Bestilte TOS-HKG-TOS i september for kr 6.986,- for 2 pax all in i SAS GO. Fornøyd med den! Kan lønne seg å "tjuvstarte" Now or Never.
08:40 - 13:10 SK964 Hongkong (Terminal 2) - Stockholm, Arlanda (Terminal 5) Mellomlanding i: Stockholm 0:45 13:55 - 14:50 SK867 Stockholm, Arlanda (Terminal 5) - Oslo Flys av: Scandinavian Airlines Flytype: Boeing 737-800 Mellomlanding i: Oslo 0:50 15:40 - 16:35 SK362 Oslo - Trondheim må vel være på grensen ? gidder ikke 8 timer layover på ARN, er dette umulig ? uansett sas sitt ansvar og få med hjem visst det ikke går
Null stress det der, neste fly går vel under en time etterpå hvis det ikke går. Ville ikke være bekymret et sekund
Helt sikkert tyvstart på Now or never.... Vilkårene siger book senest 23. juli God idé at bestille nu inden SAS.no går i sort når alle andre vil booke efter kl. 18.00
Hva med MR til Hong kong for 2999kr? Hvor mye miles kan jeg tjene på en slik tur? hvilken bookingklasse kommer man i? Jeg er gull
Bookingklasse til den prisen er kjipeste, så for en tur/retur som gull får du 11880 poeng dersom du har en mellomlanding på ut/hjemreisen. Forøvrig står det mye om bookingklasser og opptjening hos SAS her.