Det blir alltid hyggelig når @Stuttfeiten er innblandet! Mer redd for hvordan formen deres er etter helgen! God helg ønskes fra hovedstaden!
God morgen fra Romsdalen. Skiftende vær i dag. Litt sol, litt pissregn. Eneste som er konstant er at det er kjølig (9 grader). 2 uker til ferie, så må bare tviholde på kaffekoppen en stund til. Skulle egentlig kjøpe meg kajakk til sommerferien, men bilen ønsket tydeligvis noe annet og tryllet frem en verkstedregning på 25 lapper. Greit med feriepenger, si Snart helg, taco og alt som hører med! Ha en flott fredag
God morgen fra Viken. Helgen står på vent, igår dagens TTT var meget vellykket, fryser`n er igjen fylt til randen, det ser stygt ut for harry handelen, forresten grensen er vel forsatt stengt, så grensehandelen er vel snart konk? Bestille, ikke bestille, bestille, ikke bestille, frister meget å la booking finger`n få fritt spille rom...Refusjons krav, et krav en aldri kunne forestille seg kunne hende, men men nå har vi lært hva det også betyr. Hotell opphold booket i Bali og Singapore har utvidet fristen for rebooking, og bør vel kunne bestille samme turen til neste år, spørs hva award som er tilgjengelig for transport i de strøk, må vel høre med Tallin eller Vibeke, mens en forsatt er EBD Ha en super helg, nok en amputert helg beredskap vakt...
God formiddag fra Viken! En uke igjen til ferie, men i går fikk jeg den nedslående nyheten om forsinkelse i produksjonen av ny bil som jeg bestilte i desember og som, inntil for en uke siden, hadde forventet levering neste tirsdag. Har allerede fått takst på dagens riskoker, og kan ikke dra på den flere kilometer. Så dermed falt drømmen om bilferie 2020 i grus. Kan selvsagt leie en bil, men det blir ikke helt det samme. Jaja... 5 uker med å klippe gress og file negler er ikke å forakte det heller.
Sommerferien nærmer seg, T-3 arbeidsdager til ferie T-7 dager til første flytur siden slutten av februar, (man kan jo bli rørt av mindre) T-8 dager til 7 dagers Norgescruise med Seadream. Ting skjer og fremtiden ser litt lysere ut med tanke på reising. Ser ut til å bli en hektisk høst! Ha ei flott helg
Arbeidsdagen nærmar seg slutt. I ettermiddagspausen vart det ein snartur innom Twitter der denne friske omtalen av ei flyvertinne vart delt: Eg har forresten fått 60 trumfkroner merka "Goodwill" i dag. Synst Trumf eg er so håplaus på bonusfangst at eg må få litt hjelp? Nokon som veit kva dette er?
Ferien startet i går kveld. Ble en lang tur til Beitostølen. Punkterte halvveis, barna var utålmodige og sjåføren (min far) er ikke vant med barn i bil Men nå er vi her. Lagt 100m2 med gress på taket. Premien er en kald en fra @ValdresBjarne Riktig god sommer. Blir dessverre ikke Italia i år, men jammen er det fint i Norge og
Klarer ikke å vende meg til det helsikkes munnbindet når jeg flyr! Har vendt nesen sørover og en del øl skal konsumeres i helgen