Feriefredag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av tommy777, 07. mars 2014.

  1. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Hip hop fra Tampong International ens. :p

    Deilig å være ferdig med Kenya og være tilbake i sivilisasjonen igjen. Varer ikke lenge for snart venter en gammal 737-400 med BA maling som skal ta oss til Mugabeland. Blir der ett par tre dager, men mesteparten av tiden avholdes i Botswana.

    Ha en fin helg
     
  2. andyp

    andyp Medlem

    Innlegg:
    93
    Likes mottatt:
    83
    Bonuspoeng:
    18
    Trøtt morra fra Østfold. På jobb ekstra tidlig i dag for å forberede nok en jobbhelg. Drar avgårde i grisotta i morgen for å hjelpe til med kursing i Malaga-området.
    Får håpe det blir tid til litt tapas og solnyting også.
    Ha en god fredda folkens
     
  3. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    SASlovah4evah and andyp like this.
  4. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,931
    Likes mottatt:
    6,759
    Bonuspoeng:
    183
    Tjohei fra Sola, sent ute i dag og rakk så vidt kaffeslabberaset på kontoret. Pisse-vær og litt vind fra sør her, da lukter det JetA1 utenfor her, fantastisk.
    Nå skal artikkelen som Islending henviser til leses, du verden livet er herlig.
    Ha en flott fredag :)
     
  5. andyp

    andyp Medlem

    Innlegg:
    93
    Likes mottatt:
    83
    Bonuspoeng:
    18
    Det var en artig tur med mye "skitsnakk". Crewet syntes også dette var spennende fikk jeg inntrykk av.
    Turen til BCN var vel med ca 20-30% belegg. Kun oss MR'ere i Plus.
    Fullere hjemover, og det ble jammen noen av oss også ;) Fikk tømt tralla ganske så bra tror jeg
     
    Islending liker dette
  6. andyp

    andyp Medlem

    Innlegg:
    93
    Likes mottatt:
    83
    Bonuspoeng:
    18
    Har snudd i døra på et par andre MR-turer og absolutt alle har kommentert at dette var nytt for dem, så jeg tror vi er en sjelden rase :p
    Journalisten var også med på returen ja (samt det kjappe loungebesøket) så han fikk også godt med poeng. Husk at dette var på en søndag, så noe kompensasjon må man jo få når man er på jobb :cool:
     
    SASlovah4evah liker dette
  7. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Våknet opp til 55%-tilbud til MAD og FCO med SAS. Ble nesten litt engasjert. Sliter dog med å overtale kroppen til å legge på 10k poeng for SAS Plus. Da synes jeg i grunnen at prisen som jeg først fikk opp på nettsiden var mer interessant. Til den prisen hadde t.o.m. jeg flydd Plus.

    ...dessverre ingen bookbar feilpris.

    image.jpg
     
    Islending liker dette
  8. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    God formiddag fra Forus. Artikkelen i Aftenposten var fin den. Får meg til å kejnne på reiselysten atter en gang. Vil helst ut å fly med en gang. Gjerne i morgen. helst i ettermiddag. Kan bli en dyr helg. Eller så blir jeg hjemme. We'll se about that.
     
    SASlovah4evah liker dette
  9. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen!

    Hjemme fra en hyggelig tur med KLM, reisebrev kommer i løpet av helgen. Nå er det et par dager uten fly, før det braker løs igjen neste uke med 6 SAS flighter og noen netter på Rica :)
     
  10. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Ah! Endelig fredag!
    Slutter tidlig på jobb i dag. Dvs tar såkallt gjemmekontor resten av dagen.
    Tror også jeg må ha meg et glass med noe godt i i kveld. Velfortjent spør du meg.

    God helg!
     
  11. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Ah. trenger en god grunn til å dra til Stockholm. Hm.
     
  12. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Må være tilbake i Stavanger til søndag formiddag så det blir enten 1715 eller 1815 eller 1935 via Oslo i kveld og retur i morgen ettermiddag. Ellers dagstur i morra. Ellers så sparer jeg pengene og blir hjemme. Må uansett hjem å hente mobillader etter jobb.

    Hardt å være addicted to flight.
     
  13. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag - Mittperfektelivpåfacebookversjon:
    God fredag alle sammen. Kosekveld i kveld med noe rødt i glasset

    God fredag - slidetegentligerversjon:
    Åh, fyyy f**n... På med pysjamasbukse. Gjemme telefonen under en madrass nede i boden. Fyre TV'en med dårlige programmer. slippe en promp. labbe bort i kjøler'n. myse. glise... Klikk... Glugg glugg glugg glugg... RAAAAAAP.... BÅÅÅIIIIII. Tilbake i sofaen. Zappe. Borre grop i sofaputa med rompa.

    Stryk det som ikke passer
     
  14. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Sitter og koser meg med laksepasta og en bloody mary i kantinen! Amsterdam, here I come...

    God helg! :)
     
  15. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Hva er problemet? Det går tog kl 17:55, og skarve 20 timer og 17 minutter senere er du i Narvik. Derfra er det ikke så langt.
     
    SASlovah4evah and AndersB like this.
  16. Hickok

    Hickok Medlem

    Innlegg:
    88
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    18
    4 timer og 15 minutter med buss for å være eksakt.
     
  17. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag, fredag ikke fridag i dag, så det så!
     
  18. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Oh. Det fristet faktisk litt. Men vi får ha det til gode!

    Hola. For et styr. Den akutte reisefeberen forskyldt av Aftenposten og en gjeng med "tullinger" på Bonusfeber og Flyprat holdt på å bli manifestert i en veldig spontan tur til Arlanda. Men Murphys lov ville det anderledes. Gjenglemt lommebok på jobb, trafikkaos og faktisk et snev av fornuft førte til at jeg fant ut at jeg skulle bli hjemme. Har mine erfaringer med spontane turer før. Denne ble kanskje litt vel spontant. I tillegg synes jeg faktisk at ca 2500.- for en tur i GO pluss overnatting i Stockholm ble litt vel dyrt for en såpass kort tur. Maks uttelling for poeng vs. penger brukt hadde det heller ikke blitt. Skal heller bruke litt av helga til å lete etter en skikkelig milagerun!

    Når det er sagt. Stockholm er en fin by og Arlanda er en flyplass med flotte spotterforhold. Känn ingen sorg for mig Stockhom. Jag kommer en annan dag.
     
    SASlovah4evah liker dette
  19. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Hiv og hoi

    Her har man kommet seg til New Jersey. Mye snø her gitt. Rolig kveld før det braker løs med familiebesøk i morgen ettermiddag!
     
    SASlovah4evah liker dette
  20. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Yoooohooooo..... SK842 skrangla seg ned .. Men det var partyflight, så alle på Plus skålte og hoia! I morgen blir det nok verre ...
     
    PCR and SASlovah4evah like this.

Del denne siden