Ferien ødelagt av streik - erfaringer med TripX? Kan jeg kreve noe fra Lufthansa?

Tråd i 'Nyheter' startet av KristianR, 04. juli 2022.

1. KristianR

KristianR Incurably jetlagged

Likes mottatt:
    997
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg prøvde ringe tidligere i dag. Beskjeden jeg fikk da var at de ikke kunne gjøre noe som helst før flighten er kansellert av SAS. Nicht can do attitude.

Vet du forresten om de har et nummer som er åpen 24/7? Prøver ringe nå men kommer ikke gjennom.

2. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Prøv feks å ringe USA nummer

3. KristianR

Likes mottatt:
    997
    Bonuspoeng:
    113
    Takk, men jeg har prøvd det norske, tyske og amerikanske nummeret. Kommer ikke gjennom noen steder.

4. KristianR

Likes mottatt:
    997
    Bonuspoeng:
    113
    Da er SAS-flighten kansellert, som forventet. Når jeg prøver ringe LH får jeg bare en automatisert melding om at de mottar "an extraordinary high number of customer contacts in our service centers, if you need to contact us please only do so if the flight date is within the next three days". Deretter legger de på.

Håpløst opplegg.

5. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    114,844
    Bonuspoeng:
    350
    Er nok ikke bare deg som er i knipe med kansellerte flighter nå.
    Tipper Lufthansa gjør det som står i deres makt, men selv ikke de kan trylle og tredoble antall kundebehandlere over natta.
    Jeg forstår frustrasjonen din, men du er en av kanskje 50.000 daglig rammede passasjerer.

Pledriko, Eddie47 and NoLimit like this.
  6. KristianR

Likes mottatt:
    997
    Bonuspoeng:
    113
    Det forstår jeg da godt, men at man i det hele tatt ikke blir satt i kø engang er jo helt bak mål.

7. SVG_flyer

SVG_flyer Veteran

Likes mottatt:
    3,570
    Bonuspoeng:
    113
    Har du kommet gjennom til LH i dag i det hele tatt?

8. KristianR

Likes mottatt:
    997
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, jeg kom gjennom til slutt. Ingen hjelp å få. De nekta booke meg på Norwegian, som var/er eneste alternativet for å komme meg til Oslo. Turen spolert.

9. SVG_flyer

SVG_flyer Veteran

Likes mottatt:
    3,570
    Bonuspoeng:
    113
    Har du prøvd agent rulletten med LH? har ofte møtt kritiske agenter hos LH men også hyggelige som fikset biffen på 1-2-3.. Anbefaler at du prøver igjen, og at du har funnet ledige fly allerede. Prøv WF ned til Bergen åsså LH/SWISS videre.

10. KristianR

Likes mottatt:
    997
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, jeg har snakket med fire forskjellige. Jeg har blant annet foreslått utreise fra SVJ via Bodø. Også til Bergen. Ingenting funker.

I tillegg til at alt er fullbooket fra nord til sør i landet, er det også skapret ut av Norge fra OSL/BGO osv. Så og si ingenting ledig før ut i neste uke. Billettene er kansellert.

Del denne siden