Finnair fredag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Islending, 09. okt 2015.

  1. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Finnair-bussen på vei til Vantaa, hvor jeg skal være med på Finnairs første kommersielle A350-flight som tar meg til Amsterdam. Dette blir stas, da jeg aldri har fått med meg en inaugural.

    God tur til alle dere som skal til HEL senere i dag! Husk vintertøyet, da temperaturen er under frysepunktet nå. :)
     

    Attached Files:

    Baldrick, Adrian E, TOS_EBG and 2 others like this.
  2. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen!

    God reise til alle som skal få klappet A350 i dag. Been there, done that! Hehe. Selv tar jeg meg en inaugural visit til Galleries First på LHR T5 i morgen. Gleder meg!
     
    Cecilie, Islending and pgaa like this.
  3. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God fredag fra Nydalen.
    Fantastisk fredag idag, bortsett at det nettopp er fredag.

    Ny manager for mitt kjære Liverpool er endelig på plass. For vel se litt på pressekonferansen etterpå.

    Og siden det også er Finnair-fredag stikker en til HEL i 6L og A350 senere i kveld, sammen med 33 andre eller hva det blir til slutt fra naboforumet. Vil tro det byr på ganske bra underholdning på den ene og andre måten :D

    Kan ikke bli annet enn en storartet dag. Ha en bedre en :) :)
     
  4. Snorreth

    Snorreth Medlem

    Innlegg:
    120
    Likes mottatt:
    104
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen god morgen,

    Venter på SK2700 som skal fly til Helsinki.
    Det blir suverent.
    Spennende dag blir det også.
    Fredsprisvinner utropes og Jürgen Klopp blir presentert som hovedtrener for et random engelsk lag. Monn tro hva som får mest oppmerksomhet av BBC.

    Gi lyd hvis andre her inne tar AY659 fra Helsinki!
     
    Baldrick and LN-FHU like this.
  5. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen! Rutine over hele linja betegner dagen. Høydepunktet tror jeg blir egg til lunch.

    Ha en vanvittig god fredag. :)
     
  6. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    @Cecilie skal vel med 359.......

    God formiddag fra Trondheim
    Regn og grått , men over skyene skinner alltid solen
    Blir en tur til byen med kidsa, før man hopper på toget til Værnes og første etappe til HEL .

    Ha en fantastisk Finnair-fredag :):):)
     
  7. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Glemte visst mobilen hjemme i dag, så da blir jeg iallfall ikke forstyrret av den på jobb....:oops:

    Skulle gjerne vært med gjengen på Finnair i dag, men får trøste meg med at det heller blir en liten lounge-runde på LHR i morgen. Dvs. jeg GJORDE det helt til jeg fant ut at returflyet går akkurat når Norge spiller EM-kvalik.. Og det er vel neppe noe nett på det flyet til å streame kampen..! :mad:
    Ha en bedre fredag!

    PS! Heldigvis er fly>fotball ;)
     
  8. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Eg sat på fly når Norge slo Kroatia for ein månads tiid sia, den kampen vann vi, satsar på at din flytur også bringe lykke!

    Arbeidshelg står for tur, men har ordna meg litt fleksibilitet, so reknar med at eg kanskje tek ein tur inn til Oslo på landskamp. Hadde vore fint å få sikra seg ein Frankriketur til sommaren.

    Ha ei fin helg!
     
    Baldrick liker dette
  9. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Satser på det!
    Det triste er at jeg heller ikke fikk med meg Kroatia-kampen. Da kuket jeg rundt på Disneyland i Paris...
    Jeg er virkelig nødt til å begynne å legge inn slike ting jeg vil få med meg i kalenderen, så jeg har kan se det FØR jeg booker fremtidige turer.. Er jo ikke noe poeng å gå glipp av det med mindre jeg MÅ..!
     
    afirm liker dette
  10. Snorreth

    Snorreth Medlem

    Innlegg:
    120
    Likes mottatt:
    104
    Bonuspoeng:
    43
    Sært, men kan jo hende hun skal.
    AY359 var kanskje tiltenkt A350 noen dager tilbake. Ser at den har A320 planlagt i dag.
    Jaujau! Sånn går no dagan.
     
  11. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra Trondheim, grått ute i dag. Vil ønske alle som skal fly A350 i dag en riktig god tur. Er ikke misunnelig i det hele tatt :p

    Ha en toppers fredag :)
     
  12. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,803
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    Morgenen har bestått av stress, jobbing og forsinkelser. Og en ekstremt sliten Jan Fredrik etter fire dagers sprell i Moskva.

    Så kom jeg til Gardermoen og får vite at AA har byttet ut den nye 77Wen med 1-2-1 config med et gammelt slitent fly med 2-3-2 i Business. Ikke akkurat det jeg hadde håpet på fra LHR til MIA.

    Rakk heller ikke lounge, og ble heller ikke ferdig med jobbing, så det blir det mer av på LHR.

    Nå er dette en ex-Norway-tur, så skal kanskje ikke klage. Men dette var en ganske så stor nedtur!
     
  13. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    My bad..... @Cecilie skal med 659..... :)
     

Del denne siden