Finne alle mulige reisemål fra en bestemt flyplass med EB-poeng (Star Alliance)?

Tråd i 'Bonushjelp' startet av hardlanding, 23. april 2019.

  1. hardlanding

    hardlanding Nytt Medlem

    Innlegg:
    27
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    Hei,

    Jeg skal på et lengre arbeidsopphold i Vest-Afrika, nærmere bestemt Monrovia, Liberia (ROB). Mye fint med å være der, men gode flight connections er ikke inkludert.

    Jeg ser på SAS sin SA-tabell at det i teorien er mange flotte reisemål i samme region, dvs til 25000 poeng t/r. Likevel, det er ikke alle disse som faktisk flys til fra ROB.

    Jeg har sett litt på ITA-Matrix, men der kommer det opp kombinasjoner som ikke kommer opp på SAS sin SA booking (f. eks Ethiopian Airlines via Accra som ikke kommer opp, kanskje fordi ROB-ACC opereres av Asky og ikke Ethiopian selv?)

    Det hadde også vært fint å kunne se alle destinasjoner som er tilgjengelige med bonuspoeng, i stedet for å måtte tenke på dem selv (da det krever grådig mye tankekraft).

    Er det en måte å slå opp alle destinasjoner som er tilgjengelige med EB-poeng fra en bestemt by?

    Takk for all hjelp!
     
  2. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,645
    Likes mottatt:
    21,690
    Bonuspoeng:
    293
  3. hardlanding

    hardlanding Nytt Medlem

    Innlegg:
    27
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
  4. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,528
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    Når jeg skal sy sammen bonusreiser bruker jeg ofte wikipedia, de fleste flyplasser har der en liste med selskaper og hvilke ruter de opererer. Syntes det er ganske så nyttig for å finne mulige routinger før jeg sjekker tilgjengelighet på bonusseter.
     
    hardlanding, hifiman and Origo like this.
  5. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,366
    Likes mottatt:
    28,907
    Bonuspoeng:
    183
    FR24, klikk seg inn på en flyplass så er det bare å scrolle gjennom alle flights en dag.

    Ser jo ut for å være veldig lite å velge i fra ROB;

    7B57FFC9-9EB7-47BD-8C4A-9BC6FAAAD88F.png
     
  6. hardlanding

    hardlanding Nytt Medlem

    Innlegg:
    27
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    Ok. Tenkte kanskje at det var mulig å benytte seg av Asky siden de samarbeider med Ethiopian. Ser ut til at det ikke er mulig, og at man må fly til Ghana for kroner og øre for å kunne benytte seg av poeng hos SA.

    Takk for tips
     
  7. henrikvd

    henrikvd Aktivt Medlem

    Innlegg:
    302
    Likes mottatt:
    628
    Bonuspoeng:
    93
    Storbaba liker dette
  8. hardlanding

    hardlanding Nytt Medlem

    Innlegg:
    27
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3

Del denne siden