Finne tidligere bestillinger?

Tråd i 'Velkommen nye medlemmer!' startet av Neguah, 10. mai 2016.

  1. Neguah

    Neguah Aktivt Medlem

    Innlegg:
    268
    Likes mottatt:
    125
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg har nylig vært ute og flydd. Mener bestemt jeg registrerte EB, men nå er jeg ikke sikker. Utreise har blitt registrert, men ikke hjemreise. Jeg må sikkert etterregistrere, men er det mulig å gå tilbake noen steder og sjekke om jeg registrerte EB? Finner ikke noe i SAS-appen.
     
  2. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,309
    Likes mottatt:
    35,205
    Bonuspoeng:
    293
    Dersom det er ei SAS-bestilling kan du gå inn på "Mine sider" på www.sas.no og velgje "Bestill kvittering" (du finn det under fanen 'Mine bestillinger'. Då skal du få ei kvittering på e-post der du finn billettnummer, bookingklasse og alt som trengst for etterregistrering av EB-poeng. Det står vel òg dersom du har registrert EB-nummeret ditt eller ikkje :) Forhåpentlegvis var dette svar på spørsmålet.
     
  3. Neguah

    Neguah Aktivt Medlem

    Innlegg:
    268
    Likes mottatt:
    125
    Bonuspoeng:
    43
    Takk for svar! Fant ingenting...
    Nå skal det sies at flyturen ble bestilt av jobb (grunnet personaltur). Men jeg registrerte EB på turen ned, så jeg er overrasket over at den ikke fant noen kvitteringer. Får håpe jobb fortsatt har billetten min. Får ringe SAS og høre om jeg registrerte. Skikkelig amatør...
     
  4. Hawkwind

    Hawkwind EBD

    Innlegg:
    138
    Likes mottatt:
    71
    Bonuspoeng:
    28
    Får håpe du finner utav det. Som ett vennlig tips så pleier jeg konsekvent (om ikke jeg er sent ute) å bruke 2 minutter på printe ut boardingkort i maskinen. Der er all infoen som trengs om det blir behov for etterregistrering, har det i sekken til jeg ser poengene på konto. :)
     
    melind liker dette
  5. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,227
    Bonuspoeng:
    293
    Gjør det samme selv. Har vist seg å være lurt opptil flere ganger.
     
    melind and Hawkwind like this.
  6. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Personen på jobb som har bestilt billetten burde vel ha fått en epost med booking nummer etc.
     

Del denne siden