Finne tidligere bookinger på SAS.no

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av ValdresBjarne, 17. april 2018.

  1. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Shyneno liker dette
  2. Pingus

    Pingus Senior Medlem

    Innlegg:
    919
    Likes mottatt:
    1,310
    Bonuspoeng:
    93
    Hvis bookingen ikke er for langt tilbake i tid: Prøv å logge deg inn via flysas.com UTEN å velge landstilknytning. Får ihvertfall opp bookinger noe tilbake i tid...
     
    Shyneno liker dette
  3. Marmag

    Marmag Nytt Medlem

    Innlegg:
    27
    Likes mottatt:
    43
    Bonuspoeng:
    13
    Noen ganger når jeg skal sende reiseregning, men ikke finner det på grunn av kaoset i innboksen min, sjekker jeg som regel opptjente EB-poeng under «mine side» på sas. Da finner jeg referanse og kan søke!
     
  4. snik

    snik Aktivt Medlem

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    556
    Bonuspoeng:
    93
    Et fint triks jeg har funnet for å hurtig finne bookinger i mailkaoset er å søke med ordet "flygning" når det gjelder sas bookinger, da kun bookingbekreftelsene matcher dette søkeordet, og de kommer pent og oversiktlig opp i mailen(gmail). For norwegian gjelder akkurat det samme, men her med søkeordet "flyvning" istedenfor. Ganske genialt :)
     
    tobeornot999, DanH, Bolle and 4 others like this.
  5. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for alle tips! Fant den på flysas.com uten å taste land, og i outlooken min heime som har brukbar søkefunksjon.Så då har eg sendt inn reklamasjon på at eg måtte betale for vognposen i Alta, sjølv om eg er EBG!
    I utgangspunktet burde det vært enkelt å legge inn ein fane på sas.no som vart kalt historikk eller tidligere flyvninger, jamfør mailkaoeset eg også opplever
     
  6. leeds1979

    leeds1979 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,142
    Likes mottatt:
    1,022
    Bonuspoeng:
    113
    noen som har en lur måte å søke opp her?
    har kun aktuell flydato med destinasjon og navn, men ikke referansenr. bonusreise forøvrig.
     
  7. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    Epost ? Eticket sendes alltid til e-post.
    Tror ikke SAS.no har historikk.
    En idé er og sende alle reiseruter til checkmytrip konto, da lagres alt.
     
  8. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,363
    Likes mottatt:
    4,167
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg prøver å videresende alt til tripit, og ellers bruker jeg mailmapper. Under innboks har jeg ferie, og under ferie har jeg fullført. Går relativt greit å bla seg igjennom eller søke opp destinasjon for å filtrere litt
     
  9. tadagast

    tadagast Medlem

    Innlegg:
    107
    Likes mottatt:
    182
    Bonuspoeng:
    43
    Tar opp igjen denne. Har brukt feil e-post og finner derfor ikke igjen kvitteringen. flysas.com lar en ikke lenger gå inn uten å velge land. Er det noen som helst måte jeg kan få opp kvittering for tidligere SAS-reise når jeg har bestilt på feil e-post?
     
  10. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    7,701
    Bonuspoeng:
    183
    Uhm, nei, det blir som å lure på hvorfor ikke du ikke dukker opp i søk på "Ole Olsen" hvis navnet ditt egentlig er "Ole Hansen".

    Hvis du har noe som helst spor fra flighten (feks et papir boardingpass eller et screenshot av et e-boardingpass) vil PNR stå oppgitt der - og da kan SAS hjelpe deg. Ellers kan det nok bli vanskelig.
     
  11. tadagast

    tadagast Medlem

    Innlegg:
    107
    Likes mottatt:
    182
    Bonuspoeng:
    43
    Takk for svar, det løste seg manuelt ved hjelp av referansenummeret. Hadde håpt det skulle kunne finnast fram digitalt med andre parameter enn mail, men den gang ei
     
  12. Skarven

    Skarven Senior Medlem

    Innlegg:
    653
    Likes mottatt:
    596
    Bonuspoeng:
    93
    Låner denne :) Har behov for å søke refusjon, men glemte å lagre boardingkort i wallet. Er det mulig å hente boardingkort frem igjen på et eller annet vis?
     

Del denne siden