I mine yngre dager hadde jeg ingen betenkeligheter med å gå på do i bare sokkene (SAS MD80, for det meste), men etter en SAS A321-charter til Kreta, med 2cm «kondensvann» (iflg crew), så er det greit slutt med det…
Han er åpenbart ikke veldig kjent med SAS IT. Bare å tenke at SAS IT kunne fått til en slik løsning...nei .
Første og beste unnskyldning han kom på når han egentlig prøvde å snike seg inn på SAS Plus og få med seg gratis servering kanskje
Mer oppgulp enn finurlighet, kanskje. Premien for dagens mest usympatiske kødd går til han høye med krøllete hår som forsøkte å rekke Flytoget 19.30 til Drammen. Med cirka 40 sekunder til avgang entret han en ganske stappfull rulletrapp på toppen, med mange passasjerer foran seg med både små og store kofferter. Omtrent 3/4 ned rulletrappen, i det de fleste begynner å posisjonere kofferter for å gå av, brøytet han seg forbi en med stor innsjekket koffert samt kabinkoffert, og halvveis aggressivt ropte «hallo, dette toget går om 15 sekunder». Presset seg inn i de roterende dørene gjorde han også. Toppet seg da jeg kom ut på perrongen, han hadde mistet toget, og han begynte å skjelle ut hun som hadde koffertene, som naturlig nok ble ganske satt ut. Noen av de andre i hennes reisefølge stod der heldigvis og tok til ordet med at nå var han var ufin, så jeg blandet meg ikke. Men herregud. Folk altså…
Det er noe med å innse at slaget er tapt og ta tapet med verdighet.... jeg løper ikke for å rekke noe uten å være sikker på å faktisk kunne rekke det, jeg vil ikke være han som står og puster og peser lenge etter at toget eller bussen har gått
Jeg kan tenkes å løpe for å rekke et fly, men tog, eller buss?!? Methinksnot. Eller så sant det går flere, da…