Kva er dette eg ser på gullstua? Flaskeøl kun for dekorasjon? Kva skal dette bety, dekorasjon for det du ikkje kan få i gullstua eller i SAS Plus Longhault? Hadde det ikkje vore tidleg, så hadde eg take ein...
Dette har tidligere stått i skap med vinflasker på utenriks, men det var jo de samme flaskene som stod til servering også..
Det dummeste eg har sett på denne siden av påske... Om det stod på en hylle ute, så ser jeg det.. men inne i kjøleskapet??? Hva faen... Kommer lett til å forsyne meg av en slik, mest på trass, neste gang eg e innom... C
LOL Hva blir det neste fra SAS? Det som står på tralla når crewet serverer på flyene er kun for utstilling?
Menyene som du får ombord er jo ofte å regne som rene eksempel på hva som kunne vært på menyen den dagen, så ikke så langt unna egentlig.... Men kunne jo sett for meg at man hadde med seg en av hver ting i menyen plassert oppå tralla, bare for å vist reisende hva som kunne vært mulig å kjøpe/få dersom man hadde reist på en oddetalsdag på avgang til land med konstitusjonelt monarki og avreise fra bussgate....
De har vel satt de flaskene der bare for å gni det inn at de serverer Carlsberg folkøl fra tap. Håpløst. Helt håpløst. Birra Moretti er en mer enn akseptabel lager, mens Carlsberg folkøl knappest nok har noe med øl å gjøre.