Jeg prøvde det flere ganger for rundt 1 år siden uten hell, men da jeg venta litt funket det plutselig.
Jeg fikk heller ikke epost om dette. Men jeg får melding om at "An unknown error has ocurred" når jeg forsøker å lagre etter å ha endret avkrysningen under "Organiser mine abonnementer". Andre som har opplevd det?
Jeg fikk ikke e-poster fra SAS på to år. Forsøkte alt med å huke av og huke seg på igjen etter et par dager. Ringte SAS og lagde en case via gullmailen, fikk tilbakemelding en ukes tid etterpå om at de hadde undersøkt uten å finne årsaken, saken ble eskalert videre og da hørte jeg selvsagt ingenting. For en måneds tid siden endret jeg rett og slett mailadressen til jobbmailen, og da begynte jeg å få mailer igjen. Også denne med flere poeng i utlandet, det gjelder forøvrig vanlig SAS MC og ikke bare premium. Det går forøvrig fint å sende melding til SAS MC inne på min side og be dem registrere deg for ekstra poengkampanjer.
Det var løsningen - etter å ha endret epostadressen kan jeg endelig forandre innstillingene igjen uten feilmelding. Takk for tipset!