Flerefordeler på utenlandsreise i sommer, sas kjører ny kampanje med SAS MC Premium

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av SVG_flyer, 09. mai 2019.

  1. veeegard

    veeegard Veteran

    Innlegg:
    1,725
    Likes mottatt:
    9,287
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg prøvde det flere ganger for rundt 1 år siden uten hell, men da jeg venta litt funket det plutselig.
     
    johanna liker dette
  2. Tjo

    Tjo Ikke lenger helt nytt medlem

    Innlegg:
    67
    Likes mottatt:
    134
    Bonuspoeng:
    33
    Jeg fikk heller ikke epost om dette. Men jeg får melding om at "An unknown error has ocurred" når jeg forsøker å lagre etter å ha endret avkrysningen under "Organiser mine abonnementer". Andre som har opplevd det?
     
  3. Eriksan

    Eriksan Aktivt Medlem

    Innlegg:
    301
    Likes mottatt:
    331
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg fikk ikke e-poster fra SAS på to år. Forsøkte alt med å huke av og huke seg på igjen etter et par dager. Ringte SAS og lagde en case via gullmailen, fikk tilbakemelding en ukes tid etterpå om at de hadde undersøkt uten å finne årsaken, saken ble eskalert videre og da hørte jeg selvsagt ingenting.

    For en måneds tid siden endret jeg rett og slett mailadressen til jobbmailen, og da begynte jeg å få mailer igjen. Også denne med flere poeng i utlandet, det gjelder forøvrig vanlig SAS MC og ikke bare premium.

    Det går forøvrig fint å sende melding til SAS MC inne på min side og be dem registrere deg for ekstra poengkampanjer.
     
    Last edited: 10. mai 2019
    johanna and Tjo like this.
  4. Tjo

    Tjo Ikke lenger helt nytt medlem

    Innlegg:
    67
    Likes mottatt:
    134
    Bonuspoeng:
    33
    Det var løsningen - etter å ha endret epostadressen kan jeg endelig forandre innstillingene igjen uten feilmelding. Takk for tipset!
     
    johanna liker dette

Del denne siden