Siste release notes av Flighty melder om lansering i uke 28. Mer informasjon kommer her eller i egen tråd.
Blir spennende å se om den er bedre enn App in the Air. Det er fortsatt min mest brukte app for oversikt på flighter – pussig at kun tre andre på forumet har stemt på denne. Om dere tester apper parallelt på samme flight, er det enkelt å se forskjellen i varslinger, info og design. Du trenger ikke faktisk fly for å legge inn flyvninger. https://www.flyertalk.com/forum/travel-tools/flighty-new-flight-tracking-app-ios
Mistenker det ja. Han @maarstad var jo på øl&flybonus tidligere her og fortalte litt om appen og viste frem beta. Var helt klar på at det kun var til iOs på den tiden.
Jepp. Men jeg tror jeg klarer meg uten, faktisk.. SÅ mye flyt jeg ikke, at jeg ikke klarer å ha oversikt.
Har lastet den ned men ikke testet under en reel flytur enda. Syns det var noe stress at du må sende itineraryen din på mail til de for at den skal havne i appen. Er ikke automatisk sync med mailen slik jeg forsto det.. Men appen ser bra ut den
Jeg har brukt den som betatester i et år nå, og den har selvsagt skjedd en del i den perioden. Jeg har lagt inn flightene manuelt uten problemer og stort sett fått relevante og riktige varslinger på alle flights. Det er litt kjedelig at man i Europa ikke kan se hvilket flyindivid som er satt opp før avreise for eksempel, men det er datakildene sin skyld og ikke appen. En veldig kul funksjon er at man kan se faktisk fløyet flight path med en gang den blir filet av kapteinen. Ellers liker jeg designet veldig bra, men selve kartet er litt buggy. Alt i alt er det en veldig kapabel app med all informasjon man vil ha når man er på reise. Hvilke varslinger man vil ha kan man også sette opp i innstillinger.
Vet du om de vil komme med automatisk sync slik at man slipper å legge inn ting manuelt? Samme med tidligere flyvninger, gøy å se hvor mange km man har tilbakelagt allerede..
Automatisk sync fra hva da? De jobber med både import og eksport til/fra alle de store tjenestene, men jeg kjenner ikke til roadmapet der.
TripIt har jo auto sync med mailboksen, så om du bestiller fly billett så havner det i appen relativt raskt uten at du må legge det inn manuelt that's all I want
Ouch? Du har gitt TripIt tilgang til mailkontoen din? Får håpe du har en egen mailkonto kun for flybestillinger.
Pleier å sende forslag inn til produkter og tjenester jeg liker, i håp om å få dem bedre tilpasset mine behov og bruk. Så jeg sendte over noen tips til Team Flighty. Det fine med mindre selskaper er at du ofte kommer direkte i kontakt med de som jobber med utvikling – det er vanskelig hos de store globale tjenestene. Ryan er produktsjef hos Flighty og han valgte å dele en litt rar holdning om brukerne av sitt nylanserte produkt offentlig på Twitter: Høres ut som han vil ha leapfrog og 10X istedenfor å bygge funksjoner sakte inn. Så, når du sender ham noen forslag om helt basic fuksjonalitet får han (eller later som) et aha-øyeblikk. Lurer på hva dere i Beta-gjengen har drevet med det siste året. Har delt noen generelle kommentarer om Flighty og App in the Air her: link