Flightendringer og kort tid i AMS

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av kosvines, 13. des 2014.

  1. kosvines

    kosvines Senior Medlem

    Innlegg:
    719
    Likes mottatt:
    529
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk en melding fra Delta at de har endret flighten min fra Atlanta til Amsterdam. Bare 20 minutter senere enn først planlagt, men også litt lengre flighttid (endret fra A330-300 til B767-400). Nå har også KLM endret tid (og flytype) videre til Stavanger, men jeg er altså nå nede i 1 time og 5 minutter.

    Nå har jeg liten erfaring med AMS annet enn en gang i 2012 da jeg kom fra Miami. Men da havnet jeg midt i en bombetrussel og alt ble jo totalt kaos. Men etter hva jeg husker så høres det ut som risikosport med 65 minutter. Grunnet endringer så virket det som det kanskje var mulig for meg å endre litt iht. mailen.

    Er dette litt for kort tid? Kommer ikke bagasjen med, så må jeg uansett bli sittende på SVG til neste flight ankommer.
     
  2. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    Går nok helt fint med 60 min, har du sjekket når neste flight til svg går?
     
  3. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    Neida, forsinket bagasje blir kjørt hjem til deg så lenge det ikke er din feil. Jeg hadde tatt sjansen så lenge det er på hjemreisen. Det verste som skjer er sannsynligvis at du blir booket om til neste flight, så du har ikke noe å tape på å gjøre et forsøk.

    Hvis det er nå på vinteren, så er flyene ofte godt før rute østover pga kraftige jet streams.
     
    KristianSk liker dette

Del denne siden