Flighty Family

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av ina, 13. nov 2024.

1. maarstad

maarstad Medlem

Likes mottatt:
    248
    Bonuspoeng:
    43
    Midten av desember.

stakar liker dette
  2. ina

ina Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,510
    Bonuspoeng:
    93
    Send meg pm hvis interesse for årlig family løsning .
    Trenger ikke å fylle kvoten 6 personer, alle monner drar i disse tider med inflasjon på matpriser og høye boliglånsrenter

3. Malmo

Malmo Status: EBD

Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    Men penger til å fly har du?

Smålig holdning mot de som lager en fin app og misbruk av intensjonen bak familiedeling.

EC7, christiank1 and btm like this.
  4. ina

ina Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,510
    Bonuspoeng:
    93
    Ikke enig om misbruk men ikke noe personlig angrep nødvendig.

5. Malmo

Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    Eg vet ikkje hva eg skal svare til sånt svar som tydelig viser at du ikke forstår hva familiedeling betyr…

kongenamundsen liker dette
  6. ina

ina Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,510
    Bonuspoeng:
    93
    Deling av råd og tjenester mellom medlemmer her med vennlige intensjoner som mye annet som deles mellom medlemmene her. Hvis alle kan betale for alt med penger til full pris uten forslag og løsninger som gir mer verdi hadde dette forumet kanskje ikke vært så populært. Dersom moderator mener det er upassende for forumet kan de slette tråden. Jeg leser ikke mer fra tråden da det er for mye personangrep.

marekz liker dette
  7. marekz

marekz Medlem

Likes mottatt:
    417
    Bonuspoeng:
    63
    Kanskje litt unødvendig med slike kommentarer?

Deling av betalte avisartikler er heller ikke lov, men folk gjør det over en lav sko likevel, med ikke en annen intensjon enn at de ønsker å dele med sine med-forumister.

Aldri lastet ned en mp3-fil i "gamle dager"? I dag har bransjen tilpasset seg realitetene, og betalingsviljen er mye, mye høyere. Samtidig er enkelte lifetime-abonnement urimelig høyt priset. (Lifetime = så lenge appen eksisterer, ingen garantier.)

App-utviklerne skal ha betalt (jeg betaler med glede!), men jeg forstår at noen ønsker å dele på et abonnement, på samme måte som noen gjør det med Spotify, Netflix, YouTube og eksempelvis FlightConnections. Forskjellen her er at familie-produktet til Apple er ganske genialt satt opp, og det er overhodet ikke anbefalt å dele med fremmede som allerede presisert av flere.

Intensjonen til @ina var ikke annen enn et ønske om å dele.

eventyrer, RoadKing, Krjemb and 2 others like this.
  8. Malmo

Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    Forstår men at intensjonen for å dele betyr ikke at den er riktig moralsk sett. Det er å snylte på å spare penger på en fordel som et ikke berettiget. Og samme med deling av avisartikler bak paywall. Heller ikke lov og har selv brukt. Hadde helst sitt at det var mulig p låse opp enkelt artikler eventuelt. Men dette har beveget seg OT. Vi er uenige og det er lov;)

kongenamundsen liker dette

Del denne siden