Standard og standard, ingenting er standard med verdens vakreste by Men, kl.18 høres ut som et bra tidspunkt og faktisk det tidspunktet jeg hadde tenkt på. Fremdeles 14.okt som leder, nå med 7 deltakere.
Det er helt sikkert et fantastisk vær på solkysten 14.oktober! Verdens vakreste by vil nok vise seg fra sin aller beste side! SUMO Vestre Torvgate kl 18?
Jepp, flest stemmer på 14.okt, så vi kjører på den. Kl.18 er vel skrevet ned i IF forskriftene, så de får vi følge. Kan de som har stemt 14.okt gi en lyd så fører jeg opp navnene i første post.
Ni som meldte sin interesse, men kun 1 som har meldt seg på (i tillegg til iniativtaker) samt én kanskje. Med denne labre oppslutningen går det mot kansellering om ikke flere melder seg på innen de neste 2-3 dagene.
Hva sier folket? Vi er fem påmeldte til mandag. Erfaringsmessig så faller det alltid av noen, så sannsynligvis blir vi 3-4 personer. Skal vi utsette og prøve igjen senere?
Jeg har aldri møtt noen av dere og syns det hadde vært gøy. Så om det blir og jeg får muligheten for et lite treff hadde det vært gøy. Per nå ser det ut til at jeg kan, men sannsynligvis må jobbe til 6 halv 7. Men kommer da rett etter
Da er antallet oppi seks personer (pluss en sannsynligvis i Xflipper) så tenker jeg vi kjører på. Jeg bestiller bord for 8 på Sumo Vestre Torggate kl.18. Skal bli kjekt å treffe noen av Bergensbanden her inne