Det blir en mulighet for sosialisering og øl/champis/cola osv den helga i Trondheim siden vi allerede er en gjeng som skal dit hele helga. Tid og sted er ikke spikra se forslag til program, men ser noen at de har mulighet ene eller begge dagene er det bare å henge seg på. Vi tar forbehold om max 20 pers og skal selvfølgelig overholde alle råd og regler vedr smittefare. Forslag til program Med forbehold om antall påmeldte, at vi får bord, koronarelaterte restriksjoner og innspill fra publikum Fredag 12:00 - 19:00 Tid til fri disposisjon/individuell sjenking 19:00 - 22:00 Middag og bobler på Clarion/Kitchen and Table 22:00 - 02:00 Drinks på Raus Lørdag 09:00 - 12:00 Frokost og bobler 12:00 - 18:00 Tid til fri disposisjon/individuell sjenking 18:00 - 21:00 Fly, øl og middag på EC Dahls Pub & Kjøkken (meny) 21:00 - 02:00 Fly, cocktails, champagne og tradisjonell trøndersk grøftefyll. Søndag 08:00 - XX:XX Frokost/bobler/restitusjon Hvem vil være med på hva? Siden vi må ta hensyn til både bordbestilling og gjeldende smittevernsregimer håper vi så mange som mulig kan bekrefte Påmeldte fredag @Tore @Baldrick @Stuttfeiten @haakonks @lMartin @jvsandem @MadsVaHa @LN-FHU @Kristian @paron @MilageRune Påmeldte lørdag @Tore @Baldrick @Stuttfeiten @haakonks @lMartin @jvsandem @ToneSk @MadsVaHa (?) @MilageRune (?) Påmeldte søndag @Baldrick @Stuttfeiten @lMartin
Mulig jeg får til å være med, men må ta et lite forbehold vedrørende andre planer den helga. Men supert initiativ!
Skulle egentlig ha vært i Tokyo da, men ser ut som kalenderen har åpnet seg litt på langflyginger. En klar mulighet!
Melder meg på. Har allerede booket tur: 12.06 14:35 OSL-TRD SK354 11D 14.05 17:35 TRD-OSL SK375 1D (trodde første rad var blokkert?) Booket bonusbillett til Trondheim, det var ledig i GO for 5.000 poeng og billigste billett kostet 1.249,- kroner. Hjem ble det vanlig billett i Plus for penger. Hvor skal folket bo? Dette er jo akkurat en uke for tidlig til at jeg kan bruke 2 netter på 8.000-kronerspakka til Choice.
Avhengig av Corona beredskap pålagt av høyere makter, er det meget sterkt grunn for å være "syk" og delta
Ahh.. Dette hørtes helt topp ut! Men selvfølgelig har jeg allerede fått tildelt andre planer den helgen..
Det er vel vanligst at man ikke flyr til disse eventene, men nå er alle så utsultet på fly at det bare er folk som ikke kommer fra Trondheim som har meldt seg på?
Fair point. Kan godt tenke med å ta plass på et fly snart igjen. Helst til et sted langt unna. Men ikke uten "full pakke" med servering, lite poeng i å fly business/first når man ikke kan føle seg litt som en foie gras gås i oppfeitingsprosessen underveis. Uansett, må sjekke om jeg får til å være med på dette