Update på sted: Jeg har booket for (ganske mange flere enn) 12 personer på Mirabel på Lillestrøm. www.mirabel.no. Tid er kl 15.02 Dere som ikke kjenner meg kan sende meg PM for navn det står på Vi sees Hei og hå folkens Lørdag den 20 Juni circa kl 15.02 hadde team Lillestrøm tenkt å arrangere litt sommerfest. I god tradisjon begynner vi litt tidlig med mat (sted kommer) og fortsetter med øl på et av stedets utallige classy etablisement. Det er en uformell samling. Forhåpentligvis for både nye og gamle, og folk med varierte interesser. Om det er antall alkoholholdige drikker i PLUS eller innstilling av flaps på short final som interesserer... Alle er velkommen. Bonusfeberspesial: Dette har vært en gammel tradisjon på søsterforumet, og vi har hatt relativt mye moro med ulike treff. Det er ofte flere nye, så ikke nøl selv om du ikke kjenner noen fra før. Det er også mulig å bare komme på brunch, eller kun på øl. Sted: Lillestrøm Tid: Lørdag 20/6 kl 15:02 Påmeldte: 1. Fnate 2. Martin (flyprat) 3. Storg (flyprat) 4. imm (flyprat) 5. Learjet (flyprat) 6. Fuglern (flyprat) 7. dc-8-63 (flyprat) 8. @bern747 9. @Kjakan 10. @no-backpacker 11. @Sunni 12. @Snorreth 13. Discus (flyprat) 14. Fellowship (flyprat) 15. @Tore 16. Jcnorway (flyprat) Fluxie (flyprat - usikker) GustavF (flyprat - usikker)
Veldig bra initiativ og skulle svært gjerne ha tatt turen! Men er forlover og skal arrangere utdrikningslag for brudgommen den helga, så det passer dessverre dårlig. Men håper å få lignende innbydelser ved en senere anledning!
Aiai. Dette høres spennende ut. Tenker jeg tar turen jeg! Hold av 29E til meg. Som diamond og reisende i Go er det vel ingen begrensninger i antall enheter
Au og au... 1502 flyr jeg LH LIS-FRA og kommer vel ikke hjem til Lillestrøm før alle ligger under bordet på Martins..
he-he, godt poeng. Men stor hytte er allerede booket på Hafjell, diverse aktiviteter og underholdning er arrangert og alle (bortsett fra brudgommen da) er informert om at det blir Hafjell. Så Lillestrøm må i tilfelle bli nachspiel
Det her må jeg prøve å få til. Er dog med i heiagjeng for de fra jobben som sykler Styrkeprøven i alle mulige varianter (Trondheim/Lillehammer/Eidsvoll-Oslo). Vi er vel den største klubben i denne sammenheng, så det blir nok en del hundre stykker fra oss. Også har vi et profflag som skal vinne i år igjen... Regner med at jeg ikke gidder å stå hele dagen/kvelden, men noen må jeg jo heie på...
Den er åpen, men jeg tror Mattilsynet er flittigste besøkende. Kjøpte kebab der for et halvt år siden. Phew... Ikkje bra.
Best ugjort. Er egentlig på messe den dagen, men prøver å lure meg unna så jeg får deltatt på sommerflyfest
Dere kan sikkert overnatte hjemme hos Fnate. Han er vant til å ha damer på overnatting bare en natt....