Vi har blitt en liten gjeng som tar et førjulstreff i AMS nevnte helg. Håper enda fler vil henge seg på. Noen kommer fredag og andre lørdag, og de fleste tar SK828 hjem igjen. Det kryr av hoteller, men en del av oss skal bo på Hyatt Regency. Heng deg på da vel? Tore Deltakere: BEKREFTET: haakonks Bernd Tore Baldrick Travellingalf TENTATIV: Xflipper Norsk Hamburger
Sorry for den, vi bråbestilte igår kveld... Flere skal fly med KLM som har gode priser og bra tider, så SAS salget var ikke all verden den helga. Sparte 200 på plussbilletten til og 100 på returen
"Vi" er en liten gjeng...dvs dette er planlagt en stund....kjipt at slikt ikke deles tidligere er nå min mening....
Egentlig ikke. Det kom noen løse forslag, men det ble egentlig ikke noe konkret før i går kveld. Jeg har dessverre ekskludert meg selv fra det gode, med mindre noen er villig til å dra på julebord med kona mi i mitt fravær den aktuelle helga. Vi kunne jo alternativt prøvd å dra igang et lokallagsmøte i desember?
Tror det var ganske mange av hotellene i sentrum som var dyre. vi kommer uansett neppe til å være så mye på hotellet, så kan fint booke et annet...
Kan putte meg selv paa en kanskje liste ettersom jeg skal dit samme helg paa julemiddag med noen gamle skole venner. Hadde vaert hyggelig aa mote noen av dere for noen savnede La Chouffe
Dessverre kan ikke vare med då jeg teiser til SFO den 15: de, men ni får kose dete i den flotte byen Amsterdam.
Vi snakket om det på MegaDo, og har en messengergruppe derifra. Vi bråbestemte oss i går kveld for tid og sted, så da blei det bare sånn. Ekskluderer ingen ("vi" er da oss 6 som var på MegaDo sammen, og i går kveld ble det fremmet forslag på chattegruppa vår) og derfor ønsker vi at flere skal bli med når vi endelig fikk spikra reisemålet. Beklager om noen synes det ble kort varsel, men vi har da jaggu bråbestemt lengre turer enn dette før
Personlig ville jeg brukt betegnelsen vennegjeng, så dette var skuffende lesning, @Tore ! Vi har tross alt delt mer enn bare MegaDos sammen, og jeg ville nok foreslått dette uavhengig av deltagelse på årets MegaDo.. Kanskje greit å presisere at dette ikke må sees på som noe "offisielt" IF-julebord, men i dag ble det foreslått å også informere her, om at vi kommer til å være i AMS den helgen, i tilfelle noen er i nærheten, eller vil slenge seg med. PS! Billetten min ble utstedt i går kveld, under to timer før F&F-salget utløp, så vi er ikke de raskeste med å beslutte ting..
Hahaha, du har jo rett, men den med «delt sammen» kan nok og vil bli misforstått herifra og inn i evigheten
Hoppet på ett fly sent i går kveld og fikk ikke med meg bagasje eller hjerne. Men er i Amster, hva er planene for alkoholinntaket?