Bare å ta trikken ned til Solli så skal du få en.. Jeg har også en haug i sekken min.. .så .... bare å komme ...
Tokk litt tid med meg, men er i drosje med en kompis fra Ekeberg nuh! Regner ikke med dere er vanskelige å finne der?
Topp fly og øl som vanlig! Alltid hyggelig å treffe nye, og gamle travere. Nice å få sette en person bak profilen
Veldig hyggelig! Tusen takk til @jgroneng for å ha tatt vare på lua siden sist, @Tore for tags, og @drsyk og fruen for skyss!
Det var veldig koslig den tiden jeg var der! Fint å fått sett hvem som er på forumet og blitt litt kjent med folk med samme lidenskap, så ser frem til neste gang. Hyggelig å treffe medspeider også!
Takk for aften igår, var en trivelig gjeng dette her, likesinnede, og ikke minst glad i bobler, synd ikke var en fredag, da kunne en holdt på litt lenger, 8 timers regel for edruelighet. Super høvdingen @Tore og gjengen, må bukkes og neies for en uforglemmelig og artig aften. Nå er det et ansikt på profil bildene en kan assosierer seg med. Må neste spørre når neste tur blir og ja husker på en HEL flaske neste gang
For en bukett av mennesker! Takk for igår! Fantastisk hyggelig å treffe folket. Blir definitivt ikke siste gang man blir med Gruppeterapi Selv er jeg litt usikker på hva som skjedde mot slutten, men våknet ihvertfall opp i en båt på Aker Brygge
Synd jeg måtte gå før du dukket opp, men det kommer nye muligheter på andre siden av sommeren. Så skal jeg (ahem) følge litt mer på forholdet mellom antall stoler og hvor manget som faktisk dukker opp
@Tore har du laga bonuspoeng til deg sjølv? Trudde det var umogleg å komme over 113, men ser at du har fått 199... At @holmen har såpass med poeng er vel berre å regne med, han har vel ført over nokre EB poeng...
Jeg endte dessverre med å ikke dukke opp i går (som jeg selvfølgelig håper at noen overhodet la merke til..) Dårlig planlegging, kombinert med en helaften på IKEA gjorde sitt for å komplisere kvelden.