"Svenskeknappen" er som oftest mitt første (og eneste) knep mot det meste Prøver nå andre destinasjoner, og ser det funker til Boston... Kan det være at jeg i søket til PVG får oppgitt at det er ledig i business til 50 000 poeng, men at reisen OSL-CPH kun har GO-tilgjengelighet? I så fall er det ikke C hele veien og rabatten slår ikke inn...?
Hos meg står det "Fly Premiumnivå + 200 000", så kan du litt lenger ned trykke på lenken "Se alle Fly Premium nivåer" som forklarer de ulike nivåene
Når jeg søker CPH-PVG t/r så slår rabatten inn - altså er det noe med tilslutningsflighten fra TRF/OSL som kåler det til. Jeg synes dog det er rart at det vises ledighet i business om det ikke gjelder hele veien, men kun siste del av reisen CPH-PVG.
Hvordan får man dette her? Han godt over 100K EB poeng, men tviler på jeg får et slikt et Amex platinum kort med det første.
Dette er MasterCard og ikke amex. Du får det ved å søke her: https://saseurobonusmastercard.no/kortene/mastercard-premium/
Det er sånn den skal brukes. Er flighten fra OSL direkte får du i tillegg benytte deg av utenlandsloungen
Må være noe spesielt. Jeg booket til Las Palmas i skoleferie. 60 000 poeng for meg og to barn. Billetten koster 5500 (minus) og 8500kr (plus) per stykk. Således fikk jeg 28000 kr billetter verd for 60 000 poeng og 1500kr, det synes jeg er ok.
Tar opp denne gamle tråden litt Når du har oppnådd et nivå så har du det nye nivået i 12mnd. Men hvis du forsetter å samle poeng til neste nivå, får du med de allerede eksisterende poengene i 12 nye måneder ? Dvs, hvis vi sier at du startet i januar og oppnår nivå 2 innen sommeren, vil det si at du har med deg alle oppsparte poeng frem til sommeren året etter?? Eller må du da ha alle 100k poeng innenfor sommer til sommer?
Det gjelder rullerende. Så den ser på siste 12 mnd. Hvis du har mer enn f.eks. 100.000 poeng opptjent på de forrige 12 mnd. kan du booke på nivå 3 i de neste 12 mnd. Hvis du, om 1 måned, ser tilbake og har opptjent mer enn 100.000 på de siste 12 mnd. er du på nivå 3 nye 12 måneder.
Er det slik at når vi benytter oss av fly premium, så kan vi endre på bestillingen frem til 24timer før avreise, evt. avbestille også ?
Tre spørsmål: 1. Må poengene være opptjent med SAS MC, eller holder det at du har tjent nok poeng siste 12 mnd? 2. Må man ha opptjent poengene mens man har hatt SAS MC, eller får du nivået umiddelbart hvis du har tjent feks 200.000 poeng siste 12 mnd. og så bestiller et SAS MAC kort? 3. Gjelder det bare bestilling av bonusreiser for poeng, d.v.s. at nytten begrenser seg selv ut i fra hvor mye poeng man har?