Har en stund lurt på om jeg skulle teste Norse 787 på OSL-LGW for å få huket av både et nytt selskap og et nytt fly. Nytt for meg da, Dreamliner har vært i lufta en stund men jeg har ikke rukket å teste den enda. Da jeg så dette tilbudet https://insideflyer.no/forums/threads/norse-atlantic-tilbud-og-ruter.18311/ ble det en litt for stor rykning i bestillingsfingeren... Samtidig ble det en trigger for å teste noen flere. Flyselskap og flytyper som er lett å få krysset av når man først er på tur er: AirBaltic (og samtidig A220) Flyr Kanskje en Max? Og så må jeg svi av noen Norwegianpoeng før de går ut. Går det an å klemme inn en A380 på en kort tur? Trenger ikke å tjene *A poeng på denne turen, men om det gir mening å fly *A, så gjør jeg det. For eksempel for å få tilgang lounger på LHR. Rute og destinasjoner er ikke så nøye, har utgangspunkt i TRD, samt London. Har ikke tenkt å svi enormt med penger, men noe får det koste selvfølgelig. Noen som tilfeldigvis vet om noen gøye forslag, når målet med turen er "bingokort" og ikke destinasjonen?