Flying Blue Premium Mastercard med 50.000 miles i velkomstbonus

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av veeegard, 26. okt 2018.

  1. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,902
    Bonuspoeng:
    113
    Fantastisk! Tusen takk for påminnelsen! Overså eposten og registrerte ikke at det var snakk 50 k poeng:p
     
  2. polarexpressen

    polarexpressen Medlem

    Innlegg:
    91
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    33
    Det har du helt rett i. 90 000 miles t/r pluss avgifter på 374 euro.
     
  3. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,902
    Bonuspoeng:
    113
    TS skriver da også det:) Uansett er dette en stjernedeal. Man kan jo forsøke å få en vei i biz til Asia for 695,- pluss avgifter andre steder;)
     
    Avixlo, yukho, veeegard and 1 other person like this.
  4. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,307
    Likes mottatt:
    1,473
    Bonuspoeng:
    113
    Takk for at du postet. Har ikke hatt noe stort ønske om å fly KLM, men dette var jo en sabla fin deal, spesielt å kombinere med evt flypremium retur fra Tokyo. Da kan det bli billigtur til Japan likevel da.... Kortet fungerte også med payr?

    Jeg er så heldig å ha fornavn og etternavn som begynner på Ø. Disse ble selvfølgelig fjernet ser jeg nå på profilen min etter at den ble opprettet. Er dette noe som kan gi meg problemer når jeg skal ut og fly med dem?
     
    Last edited: 26. okt 2018
  5. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Jepp.
     
  6. morradi

    morradi Senior Medlem

    Innlegg:
    510
    Likes mottatt:
    660
    Bonuspoeng:
    93
    Hvis man er i Sør-Stillehavet er miles hos Flying blue fine å bruke på AirCalin.
     
  7. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Æsj. Har ikke Flying Blue-konto, og på grunn av feil på nettstedet får jeg heller ikke til å opprette en. Håper dette ordner seg i løpet av dagen...

    Gitt at dette løser seg. Er det en enkel sak for meg og samboeren å bestille en felles tur med poeng fra hver vår konto hvis vi får ordnet et kort til henne også? Alternativt om de har en form for family pooling?
     
  8. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,750
    Likes mottatt:
    21,956
    Bonuspoeng:
    293
    Denne linken virker
     
  9. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Det ser faktisk ut for at jeg fikk opprettet en konto ved første forsøk, og får derfor ikke opprettet en ny nå. Og får samme feilmelding når jeg skal be om nytt passord...

    Får eventuelt prøve å lage ny konto med jobbmail da.

    Edit: fungerte heller ikke. Får fortsatt beskjed om at jeg allerede har en konto, men jobbmailen har jeg i hvert fall aldri brukt her før...

    Edit 2: Ringte Flying Blue kundeservice og fikk kundenummeret mitt. Har da bestilt meg nytt kredittkort og ser frem til å samle litt FB miles. Blir spennende å se om det dukker opp ytterligere kampanjer fremover. Virker jo offensivt dette :)
     
    Last edited: 26. okt 2018
  10. ME262

    ME262 Medlem

    Innlegg:
    194
    Likes mottatt:
    813
    Bonuspoeng:
    93
    Er det noen begrensninger i bruk på Payr/Vipps for FB-kortet? Hvis ikke, så kan man jo betale ShellMC-fakturaene med FB-kortet for å komme raskt i mål uten å endre på kortbruken.
     
  11. veeegard

    veeegard Veteran

    Innlegg:
    1,725
    Likes mottatt:
    9,287
    Bonuspoeng:
    183
    Tja.

    Man kan jo også stjele fra de blinde, og bruke CT på SAS GO til London.

    Moralsk sett er det jo dog en smule betenkelig.
     
    SAJblue liker dette
  12. jtmath

    jtmath Senior Medlem

    Innlegg:
    710
    Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Da er det 100 tusen poeng på vei til oss her i huset :) 50 tusen til meg og 50 tusen til min kone :)
     
    torrr88 and TigerTravel like this.
  13. seppma

    seppma Reiseglad

    Innlegg:
    107
    Likes mottatt:
    114
    Bonuspoeng:
    43
    Då er kortet bestilt og bevilget, lenge siden jeg brukte KLM likte dem fram til Air France kjøpte opp KLM. Hadde gullkort og gjorde nesten alle reiser med KLM og brukte deres poeng tilbud i businessclass ofte, de återkommer regelbundet. Siste reisen gjorde jeg min juleshopping i Dallas, reiste i business class t/r for 50 000 poeng.
     
  14. jtmath

    jtmath Senior Medlem

    Innlegg:
    710
    Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Går det an og betale med både poeng og penger på Klm??
     
  15. TigerTravel

    TigerTravel Aktivt Medlem

    Innlegg:
    361
    Likes mottatt:
    1,209
    Bonuspoeng:
    93
    Takk som delte, da er søknad godkjent og kort på vei!

    Ser at jeg kan besøke mine foreldre i Houston for ca 43000 poeng + €200. Så her sparer jeg mange tusen kroner sammenlignet med vanlige billigbilletter!
     
    Last edited: 26. okt 2018
  16. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    You never know! Møtte en når jeg fløy BOO - OSL engang og destinasjonen var 2 pers OSL - CPH med CT....
     
  17. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,123
    Likes mottatt:
    1,853
    Bonuspoeng:
    113
    Har selv brukt CT innenriks og i Europa, ikke med stor glede, men noen ganger blir det sånn.
     
  18. TrondF

    TrondF Medlem

    Innlegg:
    69
    Likes mottatt:
    60
    Bonuspoeng:
    18
    Noen som vet hva administrasjonsgebyret på 45kr er?
    Er dette standard papirfaktura gebyr som man kan slippe unna eller kan man ende opp med 45kr ekstra hver måned uavhengig av faktura?

    Svar:
    Innkjøps- og/eller uttaksmåneden er betalingsfri. Påfølgende måned kan månedens samlede kjøp/uttak betales tilbake uten rente og administrasjonsgebyr.
     
    Last edited: 26. okt 2018
  19. pineapple_juice

    pineapple_juice Aktivt Medlem

    Innlegg:
    368
    Likes mottatt:
    588
    Bonuspoeng:
    93
    Har Amex Plat, Shell MC og en drøss andre kort, men akkurat dette kortet fikk jeg avslag på... :( Hadde sett fram til 50k miles...
     
  20. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,902
    Bonuspoeng:
    113
    Tydelig at det er IT-problemer hos KLM. Forsøkt alle mulige metoder inkl. linken til @Upsaker for å opprette en konto på Fruen, uten hell. Så lastet hun ned appen og da gikk det jammen santen gjennom der uten problemer. 100 k poeng på vei til Fruen og Klokkemannen!

    Disse poengene er allerede øremerket en tur i 2. etasje hos Dronningen selv, 747! Det var der galskapen startet for oss tilbake i 2014 da KLM var så elskverdige å tilby oppgradering ved check in. Var veldig i tvil den gangen, kostet jo hele 2.500,- per pers og det var jo nesten like mye som vi hadde betalt for eco-billettene i utgangspunktet. Hadde det vært i dag derimot...:p:cool::rolleyes:

    Igjen tusen takk for heads up fra @veeegard. Dette må da være tidenes kupp bonusmessig i Norge når det kommer til kredittkort. Helt oppe i kredittkortligaen over dammen når det kommer til drøye sign up bonuser!
     
    veeegard, Gullars and Upsaker like this.

Del denne siden