Flying Blue Premium Mastercard med 50.000 miles i velkomstbonus

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av veeegard, 26. okt 2018.

  1. XIII

    XIII Senior Medlem

    Innlegg:
    749
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    ringte og de sa at det var for 2020 på forskudd. så da er det bare å bruke kortet fram til 29.11.2020 siden det allerede er betalt for. trengte ikke å betale noe for 2019.
     
  2. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,847
    Likes mottatt:
    7,980
    Bonuspoeng:
    183
    Trodde først det var t/r :(
     
  3. Volt

    Volt Medlem

    Innlegg:
    185
    Likes mottatt:
    83
    Bonuspoeng:
    28
    Nei. Orker ikke å holde på mer med dette kortet. Ikke verdt styret.
     
  4. furlong

    furlong Senior Medlem

    Innlegg:
    873
    Likes mottatt:
    715
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg ser frem til en tur i business til nord Amerika for en ca 55000 t/r under en kampanje.
    Å bruke 7500 kr mnd gikk som en lek selv uten Payr:rolleyes:
     
    kjeid and paramberg like this.
  5. sunshine

    sunshine Senior Medlem

    Innlegg:
    696
    Likes mottatt:
    1,674
    Bonuspoeng:
    93
    Flere som opplever teknisk problem på dette kortet om dagen? Prøver å få fylt opp revolut
     
  6. Jon_A

    Jon_A Medlem

    Innlegg:
    74
    Likes mottatt:
    632
    Bonuspoeng:
    83
    Jeg har ikke kunnet bruke det til netthandel siden søndag, får ikke SMSen jeg trenger for å bekrefte kjøpet. Ringte kundeservice, de sa det gjaldt alle i Telia nettet.

    Fikk forresten poeng for bruk i November nå, ingen poeng for Payr bruk.
     
  7. sunshine

    sunshine Senior Medlem

    Innlegg:
    696
    Likes mottatt:
    1,674
    Bonuspoeng:
    93
    Ikke noe poeng fra bruk på revolut denne måneden.... ble ikke veldig mye poeng som kom
     
  8. Volt

    Volt Medlem

    Innlegg:
    185
    Likes mottatt:
    83
    Bonuspoeng:
    28
    "Kjøp via payr er lenge slått ned på av andre banker, vi har vært veldig snille mot våre kunder på dette. Men vi har den siste tiden måttet stramme opp på dette vi også. Alle kjøp må vises for banken, payr skjuler hvor du har gjort dine kjøp og det sier seg selv at dette ikke skal generere miles."

    Kilde: RB kundeservice
     
  9. kjeid

    kjeid Once you go C...

    Innlegg:
    89
    Likes mottatt:
    117
    Bonuspoeng:
    33
    Neste gang: Ikke kontakt kundeservice for å spør om lov til å bryte vilkårene deres.
     
    sovehue, Rygel, furlong and 2 others like this.
  10. marekz

    marekz Medlem

    Innlegg:
    214
    Likes mottatt:
    350
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har nå fått mine første poeng for november. Jeg har ikke mottatt for Payr, greit nok, men jeg har en del andre, vanlige kjøp på kortet. Dessverre har jeg heller ikke mottatt poeng for Curve kjøp.

    Hva i vilkårene tilsier at Curve ikke skal gi poeng?

    Curve' kjøp vises også for banken, som de er inne på, feks;
    "CRV*POWER Forus"

    Tror de har tatt litt godt i her, i innstrammingen sin.
     
  11. Volt

    Volt Medlem

    Innlegg:
    185
    Likes mottatt:
    83
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg fikk poeng for Curve-kjøp. For min del stemte det 100%.
     
  12. shadow

    shadow Medlem

    Innlegg:
    65
    Likes mottatt:
    240
    Bonuspoeng:
    33
    Ser jeg også har fått alt for lite poeng. Har hatt legitime transaksjoner for over 20.000 kr men kun fått 1700 poeng.

    Tenker jeg venter og ser om de kommer i Januar før jeg evt klager. Litt irriterende at man ikke kan se noe sted hvilke transaksjoner man har fått poeng for.
     
  13. kjeid

    kjeid Once you go C...

    Innlegg:
    89
    Likes mottatt:
    117
    Bonuspoeng:
    33
    Vil på vegne av miljøet takke alle som har vært behjelpelige med å kontakte kundeservice for å spør om de aksepterer at dere bryter vilkårene til banken. Nå har vi fått en helt tydelig beskjed om at dette ikke er akseptert. Takk for hjelpen
    Har lurt på dette lenge.
     
    Michel and paramberg like this.
  14. Jon_A

    Jon_A Medlem

    Innlegg:
    74
    Likes mottatt:
    632
    Bonuspoeng:
    83
    Jeg tror ikke dette er en konsekvens av at vi har tatt kontakt med kundeservice de siste dagene. Jeg sendte en henvendelse til dem fredag 13/12 hvor jeg bare spurte om når velkomstbonusen kom uten å si et ord om Payr, og fikk til svar at den kom i januar men at jeg ikke var kvalifisert ennå på grunn av Payr transaksjoner. Dette har de nok vurdert en stund.
     
    Volt liker dette
  15. anders8

    anders8 Medlem

    Innlegg:
    151
    Likes mottatt:
    320
    Bonuspoeng:
    63
    Dette var leit da. Har kun brukt payr og ikke fått poeng, samme med kona. Da er vel årsavgiften tapt, så 1400 kr ut av vinduet er alltid surt. Skjønner forsåvidt motivasjonen deres, men jeg kommer ikke til å forholde meg til denne banken i fremtiden merker jeg.
     
    cahudtwa liker dette
  16. Krokan

    Krokan Nytt Medlem

    Innlegg:
    9
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Noen som vet om årsavgiften som kom på siste faktura gjelder for 2020, og om man evt får refundert denne om man kansellerer kortet før nyttår?
     
  17. kristiaan

    kristiaan Aktivt Medlem

    Innlegg:
    307
    Likes mottatt:
    2,442
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg fikk beskjed om at var for 2019 og at det ikke ble refundert
     
  18. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,361
    Likes mottatt:
    4,163
    Bonuspoeng:
    113
    Sitter og tvinner tommeltottene litt nå og regner på om årsavgiften er verdt det for å få 50.000 poeng. En t/r oslo-amsterdam for 2 voksne ligger på 30000 miles + 1200 kr.

    Skulle jeg ha kjøpt billettene fra KLM hadde det kostet 2410 kr. Så vi har 695+1200 kr = 1895 kr hvis jeg vil samle bonuspoeng..

    Det kan vel kanskje komme en interessant poengdeal.. men jeg kommer jo til å kanalisere mest mulig av forbruket mitt via amex for CT, så da vet jeg ikke helt hva jeg har på flying blue å gjøre :-/

    Har noen sett noen bra deals tidligere som kan veie vektskåla i flying blues retning igjen? En t/r for to voksne til et sted mellom 50.000 og 60.000?
     
  19. ME262

    ME262 Medlem

    Innlegg:
    194
    Likes mottatt:
    813
    Bonuspoeng:
    93
  20. Lidvar

    Lidvar Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Noen som vet om paypal fungerer til å generere poeng nå?
     

Del denne siden