Flying Blue Premium Mastercard med 50.000 miles i velkomstbonus

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av veeegard, 26. okt 2018.

  1. lobster

    lobster Medlem

    Innlegg:
    42
    Likes mottatt:
    33
    Bonuspoeng:
    18
    Takk for tips om å bruke appen. Da løste det seg her også:)
     
    Gullars and watchaddicted like this.
  2. sunshine

    sunshine Senior Medlem

    Innlegg:
    696
    Likes mottatt:
    1,674
    Bonuspoeng:
    93
    Ordna seg meg kort her i gården også gitt, denne bonusfeberen skaper en kortkabal som inneholder en del kort nå. Kjekt å få testa KLM C på noe annet enn intra europa også:)
     
    Gullars and watchaddicted like this.
  3. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,075
    Likes mottatt:
    3,272
    Bonuspoeng:
    113
    hvis man gjør det na via appen tror dere det gar fortsatt ann aa faa det? selv om datoen er 27, eller ringe inn i morgen og faa dem fikset det via telefon?
     
  4. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,303
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    Håper folk husket å signere søknaden med bankid i etterkant også. Mener det stod at det måtte gjøres for å oppfylle villkår for kampanjen.

    Dere som har hatt og brukt kortet en stund - gjør jeg rett i å anta at spend i payr og vipps vil være gyldig mtp 10k-spendrequirementet som står med liten tekst? Har nemlig kommende regninger til at det burde være i boks innen noen uker.

    Når belastes årsavgiften? Er det mulig de har tatt en spansk en og at man belastes nå og så belastes på nytt 1. januar (slik at de ikke taper så mye på det) eller belastes man for 12 mnd av gangen?
     
  5. TrondF

    TrondF Medlem

    Innlegg:
    69
    Likes mottatt:
    60
    Bonuspoeng:
    18
    Huska og signere på begge kortene ja :) Første kortet jeg har brukt penger på så var ikke bare bare og få forståelse for at vi trengte to stk kredittkort til 700 kroner :)

    Lurer også på det med årsavgift, om de tar engang til 1. januar så kan en vel kanskje si opp før 1. januar og fortsatt få bonusen?
     
  6. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for påminnelsen ang. kortet i går kveld. Rakk såvidt å ordne det før kl. 24 :)
     
  7. TJT

    TJT Medlem

    Innlegg:
    130
    Likes mottatt:
    313
    Bonuspoeng:
    63
    Faen som jeg digger dette forumet. Tusen takk for tips @veeegard !
     
  8. AV83

    AV83 Medlem

    Innlegg:
    200
    Likes mottatt:
    52
    Bonuspoeng:
    28
    Forutsetter denne kampanjen 1 års bindingstid? Altså at man må betale årsavgiften i sin helhet, eller har man mulighet til å si opp f.eks. etter et halvår og få refundert halve årsavgiften? (slik tilfellet er med SAS amex og SAS mastercard)

    Når skal jeg få kortet mitt innen to uker, blir da årsavgiften belastet ved første faktura?
     
  9. prisjeger

    prisjeger Travelhacker wannabe

    Innlegg:
    326
    Likes mottatt:
    382
    Bonuspoeng:
    63
    Hvordan vil dere egentlig si verdien på FlyingBlue poengene er i forhold til SAS, og er det lettere eller vanskeligere å finne bonusbilletter?
     
  10. oyvindm

    oyvindm Aktivt Medlem

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg har ingen erfaring med Flying Blue, men søkte litt etter bonusbilletter i går, og da virket det som at det var veldig god tilgjengelighet. Mye bedre enn hos SAS, er mitt (rimelig begrensede) inntrykk.

    Det at det hver måned kjøres Award Promo med opptil 50 % poengrabatt er heller ikke å forakte :)
     
    Avixlo liker dette
  11. veeegard

    veeegard Veteran

    Innlegg:
    1,725
    Likes mottatt:
    9,287
    Bonuspoeng:
    183
    Det stemmer nok.

    Tilgjengeligheten er (mye) bedre, men det er også dynamisk prising, i motsetning til SAS. I tillegg er avgiftene noe høyere.

    Promo rewards er veldig fint, men merk at disse ikke kan avbestilles.
     
  12. kjeid

    kjeid Once you go C...

    Innlegg:
    89
    Likes mottatt:
    117
    Bonuspoeng:
    33
    Selv om det rapporteres om poengopptjening fra Vipps/Payr idag, står det klart i vilkårene at fakturabehandling mm. ikke gir bonus. Så jeg kommer nok til å bruke min. 10.000kr i vanlig forbruk for å være helt sikker på å motta poengene.
     
  13. toyboy

    toyboy Nytt Medlem

    Innlegg:
    38
    Likes mottatt:
    27
    Bonuspoeng:
    18
    Irriterer meg at jeg misset denne. Sendte dem en email og spurte om jeg kunne få registere meg for kampanjen ettersom jeg misset den pga tekniske problemer. Vi får sjå.
     
  14. sunshine

    sunshine Senior Medlem

    Innlegg:
    696
    Likes mottatt:
    1,674
    Bonuspoeng:
    93
    Kjapt spørsmål fra en som ikke er helt inne i flying blue programmet, MEN er disse poengene personlige eller er det mulig for meg å bestille en tur for noen andre med disse velkomstpoengene (eventuelt selge en enveis reise for veldig rabattert pris)? Og går poengene ut raskt eller noe ala eurobonus? Sånn i tilfelle tiden ikke strekker til, har jo tross alt CT å bruke, øverste nivå på Sas mc og begge er kjekt å få brukt. Har strengt tatt ikke ubegrensa mengder med feriedager hvert år heller :(
     
  15. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,240
    Likes mottatt:
    22,464
    Bonuspoeng:
    183
    Går vel j***** fort «ut på dato» om du ikkje har ein kvalifiserande flight. Trur du må ha ein flight pr 18 mnd elns for å få beholde poenga.
     
  16. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Eller bare bruke det nye fine blanke kortet du får i postkassa di :)
     
    watchaddicted and Mg15 like this.
  17. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,240
    Likes mottatt:
    22,464
    Bonuspoeng:
    183
    Er det nok å berre bruke kortet? I so fall er det ein kjempedeal
     
    Travellingalf liker dette
  18. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Det er det. Det var faktisk årsaken til at jeg skaffet meg mitt for ett par år siden.
     
    Sunnfjordingen liker dette
  19. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,240
    Likes mottatt:
    22,464
    Bonuspoeng:
    183
    Svære greier. Ser no at IF sin guide seier at ein må ha minimum ein kvalifiserande flight pr 20 månad, men den er fire år gamal. Om dei er evigvarande vil det nok kunne bli nokon brukandes turar utanfor *A i framtida. Har du hatt nokon bra turar med FB, @Travellingalf ?
     
  20. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Ikke på mange år. Fløy mye KLM back in the days når jeg var servicemann, men det sluttet jeg med for snart 12 år siden. Så etter det har det blitt lite KLM og derav også lite poeng. Men har brukt noe på reiser i Europa og som flere andre har nevnt her så kan man noen ganger gjøre noen "kupp". Som sunnmøring så er det ekstra fint at de flyr direkte til Amsterdam fra Vigra.
     
    Sunnfjordingen liker dette

Del denne siden