Flying Blue Premium Mastercard med 50.000 miles i velkomstbonus

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av veeegard, 26. okt 2018.

  1. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,940
    Likes mottatt:
    3,897
    Bonuspoeng:
    113
    Har en del poeng hos KLM som snart går ut. For å holde liv i dem har jeg bestilt et kort fra Ressursbank. Hadde en transaksjon på det kortet i januar, men ser ennå ikke noen poeng på Flying Blue kontoen. Noen som har erfaring med hvor lang tid dette tar? Begynner å nærme seg at poengene går ut på dato:eek:
     
    dandor liker dette
  2. dandor

    dandor Medlem

    Innlegg:
    57
    Likes mottatt:
    117
    Bonuspoeng:
    33
    Det er mye krøll med Resursbank og Flying Blue for tiden. Vanligvis utbetaling den 20. hver måned, men ikke godt å si for tiden. Anbefaler å ringe hvis det haster eller sende mail for å få det i køen. Se de siste sidene i https://insideflyer.no/forums/threads/resurs-bank-flying-blue-mc.8380 for mer info.
     
    watchaddicted and Spielhaug like this.
  3. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,145
    Likes mottatt:
    7,884
    Bonuspoeng:
    183
    Vanligvis utbetaling rundt den 20. som sagt, men tilbakedateres til siste dag i mnd før…
     
    dandor liker dette
  4. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,940
    Likes mottatt:
    3,897
    Bonuspoeng:
    113
    Tusen takk!

    Hvor sender jeg epost?

    Ringte for øvrig Resursbank, men de sendte meg til KLM slik at KLM skulle svare på spørsmål om Resursbank sitt kredittkort:rolleyes:
     
    Last edited: 08. febr 2023
  5. dandor

    dandor Medlem

    Innlegg:
    57
    Likes mottatt:
    117
    Bonuspoeng:
    33
    [email protected]
     
    watchaddicted liker dette
  6. Pepeu

    Pepeu Aktivt Medlem

    Innlegg:
    444
    Likes mottatt:
    936
    Bonuspoeng:
    93
    Opprett family pooling og overfør til en annen, da får poengene gyldighet på 2 år. Gjorde dette med noen poeng jeg hadde som holdt på å gå ut på dato.

    The Flying Blue Family leader is the only person who can transfer Miles from the Flying Blue Family members’ accounts. The Flying Blue Family leader can transfer Miles partially or in full. After each transfer, all Flying Blue Family Miles will be valid for two years. Miles transfers are final, and you will be notified by email if your Miles have been transferred.
     
    Gullars and watchaddicted like this.

Del denne siden