Skal ha en natt på OSL i desember. Ankomst rundt midnatt, så orker ikke shuttle. Om man skal bo i gangavstand fra terminalen, er det vel bare Radisson BLU og RED, evt. «Conference» som virker å være tilknyttet RED? Har vært i lobbyen/baren på BLU et par ganger, det var ganske fint. For et par år siden var jeg på en konferanse med jobben på ett av hotellene, men jeg husker ikke hvilket det var… Hotellene koster omtrent det samme på mine datoer. Hva bør jeg velge? Hvilket har best treningsrom til styrketrening (usikker om jeg rekker det, men man vet jo aldri…)?
Ja, det var det jeg også har tenkt på… Men RED er vel ganske nærme det også? Vi snakker om 2 vs. 5 min gange? Badene på RED ser litt freshere ut på bildene, men BLU ser ut til å ha litt høyere review-score på Tripadvisor.
Velger alltid Conference når vi har tidlig morgenfly eller veldig sent kveldsfly. Dette pga pris, fem min. ekstra gangtid gir en god timelønn. Samme resepsjon og frokost som Red, egentlig samme hotell så jeg har ikke forstått den reelle forskjellen. Som VIP har det alltid vært oppgradering, og vi har fått rom uten tilsynelatende noe spesielt tildelingsmønster. Kort sagt: Fornøyd.