Hva erre u' sier? Er dem galen? ICAO or nothing! At enkelte her mikser mellom de to ved å benytte både Speedbird og BA er jo bare fjollete. Pick one and stay with it...
Det er nok ganske mange ting jeg kunne tenke meg å prøve! Sightseeing langs Norges kyst i privatfly av en viss klasse kunne vært stas! Helst med utsikt a la cockpit view! Og så i uprioritert rekkefølge: Lufthansa First med FCT i FRA (som jeg håper det blir ledig på i november - er klar til å endre bonusbilletten og følger med hver dag nå på om de åpner litt kapasitet!) Singapore Airlines Suite class, så langt som mulig. Gjerne Europa - Australia eller noe, eller jorda rundt med dem kanskje? Cathay Pasific First, som over! Emirates og Qatar First, som over Etihad Recidence eller til nød First Suite, også så langt som mulig British Airways First kunne også være stas! Air France sin nye First class og deres Premiere Lounge på CDG - skal visst være brillefin! Ellers er det en del luksushoteller jeg kunne tenke meg å bodd noen dager på. Savoy og Cleraridges og noen andre jeg ikke husker navnet på i samme klasse i London Waldorf Astoria New York En del Ritz-Carlton, Fnat Seasons og Penninsula rundt forbi En del luksushoteller som tilbyr innkvartering a la Fnatheim, dvs lukseriøse hytter på stylter ute i vannet. Om det er Bora Bora eller Maldivene er ett fett, eller ja takk begge deler. Og så har jeg en drøm om en suite på luksustoget mellom Bangkok og Singapore. Eastern Oriental Express. Det hadde vært moro. Må nok minst ha 2 ulike smokinger til den turen. Men som skredderen min i Bangkok sier: Når man bestiller mørke-grønn smoking, så har man nok allerede 4-5 ulike i skapet.... Man skulle neste tro jeg var et luksusdyr.................. Er nok derfor jeg drikker! Bål!! Som pyromanene sier!