Tirsdag : bookingdag : og 11k innleggsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av ccurrahee, 14. juli 2026 kl 08:09.

1. ccurrahee

ccurrahee Flyglad!

Likes mottatt:
    40,314
    Bonuspoeng:
    293
    Hverdag, kaffe og litt å pusle med.

Men, høstens ferietid er endelig landet, og så også en CT som har gått litt treigt opptjeningsmessig. Men i dag skal den komme inn, og i går fant jeg litt kronglete reise til EZE.

Også runder jeg 11k innlegg, mye skravling altså, og litt fokus på "fag".

EZE har stått på programmet lenge, med endel forsøk på LH F som falt i fisk. Det blir vesentlig enklere servering på min rute, om jeg får den igjennom, men det kan bli hyggelig uansett.

Ha en flott ferie og reisedag der ute.

2. ccurrahee

ccurrahee Flyglad!

Likes mottatt:
    40,314
    Bonuspoeng:
    293
    IMG_0564.jpeg
    Ble ikke runde tall på skjermen men nesten :)

3. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    29,755
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret! Siste arbeidsinnsats før del to av ferien starter. Denne gangen går turen til søta bror, og jeg må finne et bra sted å få med meg semifinalene de neste to dagene.

For øvrig er Fjordkraft tilbake med en svært god vervekampanje: 750 kroner i vervebonus og ingen påslag de neste fire månedene.

https://insideflyer.no/forums/threads/egen-tråd-for-invites.13208/page-17#post-615345

Ha en fin tirsdag alle bonusnisser:)

Ololsen, Spielhaug, Flymunda and 3 others like this.
  4. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    12,163
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo. Nok en dag med flyttekaos. Gamle nøkler overleveres om en time og den midlertidige gjelden synker brått, som jo er deilig. Kjellerboden er fremdeles krevende med flere ting enn jeg realistisk tror vi får plass til der, og det er mye rart som har blitt med inn i leiligheten også, så det blir kanskje gullkort på Finn.no de nærmeste dagene.

Ha en sjukt bra en!

Ololsen, Spielhaug, Flymunda and 3 others like this.
  5. ccurrahee

ccurrahee Flyglad!

Likes mottatt:
    40,314
    Bonuspoeng:
    293
    Poeng kom inn etter 90k spend, men ikke CT som skulle utløses etter samme spend.

Noen som har lagret bildet av detaljene i vårens Amex kampanjer?

6. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    24,660
    Bonuspoeng:
    293
    CT kommer etter 150k, ikke 90.

7. ccurrahee

ccurrahee Flyglad!

Likes mottatt:
    40,314
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg var sikker på at de hadde lovet meg en CT etter 90 ikke 150 også, men ser jeg tok feil når jeg finner egne screenshots. Godt det ikke er så langt igjen.....

8. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    29,453
    Bonuspoeng:
    293
    God føremiddag frå Sunnfjord. I dag skulle eg eigentleg reist av gårde mot BGO og vidare mot CPH og IAD, men eg valgte å la det vere. Det dukka opp AF C billettar til og frå ICN, so då blir det ei og ei halv veke heime med ymse gjeremål før eg set kursen for K-Pop og Gangnam Style. Kom gjerne med tips til kva ein kjekk, "ung" mann frå Sunnfjord kan ta seg til med der. Eg blir der nokre dagar før turen går vidare til resten av huslyen og søskena til madammen i El Nido og San Rafael på Filippinene.

Ololsen, Spielhaug, Eddie47 and 2 others like this.

Del denne siden