Qatar har en liten bar, og Emirates har en råflott bar med en liten flott lounge. Så bar valget her er ikke vanskelig og velge
HiFly har en A340-500 som har bar. Men usikker på hvor mange av flyselskapene som leaser dette flyet som aktivt bruker baren.
Eneste alkoholen du får på Saudia er vel eventuelt noe eplejuice som har stått litt for lenge og gjæret? Tror det er nulltoleranse der.
«SAUDIA does not serve or permit passengers to carry or drink alcoholic beverages on its flights.» https://www.saudia.com/HOW-CAN-WE-H...Conditions-Passenger-Advice-Notices-Liability
Spør du meg synes jeg Qatar sin bar er bedre enn Emirates sin, og jeg har vært i begge. Men det er lov å være uenig Korean Air A380 har 1 bar for business helt bak i 2. etg., 1 sitteområde for business helt frem i 2. etg., 1 liten self-serve bar for first helt fremme i 1. etg., og i tillegg en display shop for alle klasser helt bakserst i 1. etg! Reiser du first class har du altså 4 forskjellige sosiale områder å velge mellom (i tillegg til stolen)
I tillegg har jo Virgin Atlantic en business class bar og Etihad har et sosialt område på A380 som strengt tatt ikke er en bar