Er det mulig å endre hvilke konto en bonusreise belastes etter at den er bestilt og utstedt? Har bestilt 3 FP turer hvor jeg gjerne vil at poengene skal trekkes fra samboers konto istedenfor (har også FP). Vurderer å kansellere og bestille på nytt, men vil gjerne unngå den gamblingen det er å satse på at setene blir ledig etter kansellering. Noen erfaring med dette?
Har fått gjort det med CT-reise hos 05400. Bør ikke være verre for FP. Noen av kundebehandlerne sier det ikke går, andre har beviselig klart det... Lykke til!
Har gjort dette, det var litt fram og attende, men til slutt så gjekk dette fint og alle var fornøgde. Når reiser du? Det går rykter om at familiekonto kjem opp å gå ein eller anna haust eller vinter...
FP: FlyPremium med SAS Mastercard Premium, da kan man booke billetter i Plus/Business og betale for Go. Poengene trekkes fra konto etter betaling, men er refunderbare. Spørsmålet er om man kan refundere poengene til en konto og trekke fra en annen uten å avbestille hele billetten først.
aha! siden jeg selv har fly premium burde jeg muligenst vist det så det dreier seg om kontantene som bytter betaler da, og ikke poengene. da fatter selv jeg det. takk for opplysende info
Kan nå også selv bekrefte at dette er mulig, fikk overført trekk for 2 bookinger til samboers eurobonuskonto i kveld Tok litt tid da personen jeg traff på aldri hadde gjort dette før, men han var godt fornøyd med å lære noe nytt Vet ikke hvor lenge dette har vært mulig, er det muligens noe som blir tillatt gitt at familiekonto fremdeles lar vente på seg?
Tipper bare det er noe som tillates fordi det faktisk lar seg gjøre. Fleksible personer finner da en løsning Men søndag kveld altså, snakket du med svensktalende eller engelsktalende person da?