God morgen fra Stavanger. Her har høsten for alvor gjort sitt inntog de siste dager med blest og regn. Første på programmet i fag er nyheter på tv’n og på nett, siden blir det frokost. Også litt handling må til før det kanskje skal males et strøk på et av soverommene. Nydelig helg ønskes
God morgen, det er fredag! Gårsdagen ble avsluttet med kake og lego-bygging, så jeg vil kalle den vellykket. Noen timer med hjemmekontor, før helgen setter inn. Det skal være vedtlandsvær her i dag, så jeg holder meg inne. Helgen skal bli fin, og vinterdekkene skal på, så vi er klare for ny sesong. Ha en fin fredag, folkens!
God morgen fra Sølvbyen. Klar for EU-kontrol hos fastlegen. Håper det er bare vanlig oljeskift og finjustering av bremsene. T-145 til neste luftetur. Må nok finne på noe før det. Ha en fin fredag!
God morgen fra tigerstaden Godt vi bonusnisser pleier ha bedre plass en dette Ha en strålende fredag alle sammen
Hilser fra Oslokontoret! Som nevnt over skal det bli vått utover dagen på disse kanter. For å forhåndskompensere for værtristessen ble det derfor en sving innom nærmeste kaffebar på vei til jobb, for kjøpekaffe og kanelbolle. Fint skal det være på en fredag! Helt ok med litt regn forresten, da blir jo gatene flotte og fine til helgen! Kun T-8 til luftetur hjelper også på morgenhumøret Nyt dagen!
God morgen. Varslet krise på jobb er foreløpig ikke landet. I allefall ikke hos meg. Så får vi se. Lunchen skal være svensk hamburgersuppe med rundstykke. ... Så dere som klager over serveringen i gullstua kan ta dere en bolle. God helg!
«God» morgen fra sykesengen.. Betennelse i lår og legg på høyre side gjør at jeg knapt kan gå og sove. Eneste som ikke gjør vondt er å sitte. Kommer til å bli en herlig helg Ellers, T-138 Bahrain Ha en flott fredag!
Endelig fredag fra Oslo! Har kommet meg snart helskinnet gjennom en post -travel uke uten å ha sovnet altfor mye på kontoret i posisjoner hvor en har QWERTY stanset i panna når en våkner. Når det er sagt er det digg med helg!
Morn fra hjemmekontoret. Det fine med hjemmekontor er at man har full kontroll over lunsjen Ei heller er det nødvendig med gode dekk for å komme seg på kontoret (selv om begge biler allerede har vinterdekk på). T-lenge til neste flygning, men må bestille en tur til Oslo for "an evening of conversation". Ha en flott fredag, snart helg!
God fredag fra kontoret. Stygg timeliste denne uken og ser vel ut til å kunne fortsette med samme tempo i overskuelig fremtid. Bare å bite sammen tennene og fylle kaffekoppen. Ha en solid en!
Så : Kunne sikkert lagt denne i passende tråd. Men sjekker heller hvem som følger med på dagstråden Ringte inn og flyttet reise SFO-DEL-ICN 3 dager tilbake i tid. Samme 2 flights i samme sekvens. Med samme flight nr osv. Helt greit med 150kr i gebyr. Men det kom på 259kr i skatter. Hvorfor det?
Hvor langt opphold hadde du i ICN før du booket om? Det kan f.eks. være forskjell på hvilke avgifter som slår inn om du er på en flyplass mer eller mindre enn 24t.
Over 24 timer på begge reisene men altså booket om til 3 døgn mer. Men det hadde jo vært en god forklaring.
Stille før stormen på Karmøy! Har plutselig en ekstra flybillett SAS Go smart voksen fra BGO-TRD søndag 15. oktober 1125 (SAS) som jeg ikke trenger Er det noen som har bruk for den kan de sende meg en direkte melding
Retur med bolaget fra Nice om et par timer. Selv om det er perfekte forhold ute med 25 grader i lufta og 28 i bassenget så ble det bare jobbing i mørke møterom. Dog helt OK flytende og fast føde så skal vel ikke klage. Mandag går kursen til Singapore med TK. Det betyr indretjeneste med vask og stryk i helgen, men det aner meg at klima i bartebyen ikke innbyr til uteaktiviteter uansett. Sånn går nu dagan.
God formiddag! Rolig fredag med en liten joggertur og en runde i bassenget med kidsa. Lokal rødvin fra nabogårdene går for 4-5 euro flaska, helt innafor
God ettermiddag snart hjem med SAS, eller rettere sagt Air Baltic. Men A220 klart foran A320, så klager absolutt ikke.