Har ikke vært på Lysverket, men vel fortjente stjerner til de tre Oslo restaurantene. Men hva er det jeg ikke forstår når À L´aise enda en gang står uten en stjerne ?
Vårt besøk der, gir absolutt kred til Lysverket. Mistenker at Michelin Nordic ikke liker fransk style. Helt utforståelig at ikke À L’aise ennå ikke har fått noen tilbakemelding på hva de leverer.
Er litt overrasket over at Re-Naa ikke fikk en til. De går de fleste 3-stjerners i det såkalte Nordic en høy gang! Geranium og AOC (har 2 stjerner) er absolutt på samme nivå som Re-Naa. Noma er litt den stygge andungen som endelig fikk toppscore; absolutt fortjent for hva de har betydd og levert! Yet; heller AOC og Geranium enn Noma…
Har du noen oversikt over hvordan booking virker der? Tenkte å finne en dato nå, men alt noen måneder frem i tid er "venteliste". Deretter ingen alternativer. "Venteliste" fungerer ikke når man skal fly til byen for å spise der.
Jeg sto på venteliste til RE-NAA i fjor sommer til en bestemt dato, min kones bryllupsdag, hørte aldri noe og måtte avbestille både fly og hotell.
Du må booke bord dagen de slipper bordene for å få bord. Har bord på RENAA i september, og de bordene ble åpnet 1. mai mener jeg å huske. Send dem en mail og spør når de åpner for den måneden du ønsker å spise der, sitt klar, og book når den datoen kommer
De legger ut 3 mnd før. Står på nettsiden når de slipper. Satt klar 01.02 litt før kl 09 og booket bord i juni i år. 09.10 var alt booket.
https://www.dn.no/smak/restaurantgu...fullendte-maltid-i-norge/2-1-1275776?abtest=a Ellevill anmeldelse.
Tips fra meg hvis dere har økonomien til det og det er umulig å få reservert et bord. I andre etasje av Renaa ligger Eilert smith hotel. De pleier å ha tilgang på bord hos Renaa. Ring de å spør om de kan ordne et bord og et rom for natten. Ikke billigste rommet i byen men veldig bra
Og ypperlig for de som er lei av kjedehoteller som feks Choice Og de har en frokost de andre kan drømme om å levere.
Her kan du lese free of charge, men du nå registrere deg. Så det er sikkert en vurdering om det er verdt det: https://www.dn.no/smak/restaurantgu...3LDI3MzI0NzYzM2FjNWIwZjdiMmE5OWIxYTU5MDUxMmJi