God laurdagsmorgon frå Entebbe, Uganda. Afrikaturen vert avslutta med ein flydag med Kenya Airways EBB-NBO-CDG. So spørst det om det vert forsøk på verdensrekord i tralletømming på veg heimover. Det vert fyrste lange dagflighten med Kenya Airways, so då får vi tru det vert råd å teste IFE, samt gjere ein grundigare test av menyen enn tidlegare. Entebbeflyplassen har forresten fått ny og vakker lounge med solid servering. På nivå med det Kenya Airways har på NBO
God ettermiddag fra Ho Chi Minh. Dessverre siste hele dagen her før hjemturen starter med Air France altfor tidlig i morgen. Det blir en lang og seig tur hjem og jeg er ikke hjemme før 23.20 norsk tid. Får satse på rangling i natt så det blir mulig med litt soving på flyet i morgen tross dagflight. Nyt lørdagen, det skal jeg!
God morgen fra sengen. Vanlig prosedyre med kaffe og IF, og en snorkende hund i fotenden. Akkurat som det skal være. Endelig helg, etter en litt stressende uke. Dessverre er neste uke enda litt mer masete. Satser på at ting roer seg etter det. Ingen flytur på meg på en stund, må vente en stund til.. Ha en fin en!