Nok en rotete torsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EndreD, 11. juni 2026 kl 05:42.

1. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    20,037
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra flyplassen i Da Nang.

Da jeg hadde passet sikkerhetskontrollen kom jeg på en ting. Jeg hadde ikke returnert leiescooteeren min. Den står i garasjen til hotellet.

Faen. Og leiefirmaet har naturligvis førerkortet mitt som sikkerhet. Til mitt forsvar hadde jeg prøvd å returnere scooteren i går kveld, men da hadde de stengt.

Jeg har ringt hotellet og spurt pent om de kan returnere den for meg. Relativt klein samtale å ta. Hun på reservasjoner tar henvendelsen min videre til resepsjonen så får håpe det ordner seg.

Ha kontroll på torsdagen!

Calling, haifinn, Wiolenze and 3 others like this.
  2. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    42,312
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå det austfinnmarkske!

Det er berre finvêret her i det høge nordaust, så ein kan ikkje klaga. Biletet under er frå ikkje langt unna det trigonomiske punktet Basis A og viser sein kveldssol over Silstadhaugen i Vadsø:
    20260610_220008.jpg

Det er fine dagar og det er endå ei lita stund til turen går sørover igjen :)

Ha ein fin torsdag, gode medforumistar!

3. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    18,603
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Porsgrunn.

SK-IT har fremdeles ikke greid å rydde opp i min bestilling, selv om agent påstår de ble purret for flere dager siden.

Etter endring er både gammel og ny reiserute flettet sammen på samme bookingnummero_O

Nuvel, sola skinner og det er meldt hyttetur m gutta i helga.

Skal rulle nedom byen etterpå og se på "festivalgata"- det er Porsgrunn Internasjonale Teaterfestival nå.

Mengder av pussige folk med rare hårsveiser og klær. Metallpynt i fjeset, og sikkert andre steder også. Må være plundrete i security:D

https://pitfestival.no/

holmen and Calling like this.
  4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    79,461
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    Solen skinner, og ifølge Yr skal den gjøre det i hele dag. Det kan vi like!

Noen timer med obligatorisk jobb, før jeg skal ta med nevøen min på sin første Star Wars-film på kino. Usikker på om det er mest stas for ham eller meg, men vi gleder oss begge to iallfall! :cool:

Fikk booket ferdig en liten runde i USA i går. Fly, leiebil og "hoteller" er booket. Nå kan sommeren komme!

Ha en fin en!

Del denne siden