God formiddag fra flyplassen i Da Nang. Da jeg hadde passet sikkerhetskontrollen kom jeg på en ting. Jeg hadde ikke returnert leiescooteeren min. Den står i garasjen til hotellet. Faen. Og leiefirmaet har naturligvis førerkortet mitt som sikkerhet. Til mitt forsvar hadde jeg prøvd å returnere scooteren i går kveld, men da hadde de stengt. Jeg har ringt hotellet og spurt pent om de kan returnere den for meg. Relativt klein samtale å ta. Hun på reservasjoner tar henvendelsen min videre til resepsjonen så får håpe det ordner seg. Ha kontroll på torsdagen!
God morgon frå det austfinnmarkske! Det er berre finvêret her i det høge nordaust, så ein kan ikkje klaga. Biletet under er frå ikkje langt unna det trigonomiske punktet Basis A og viser sein kveldssol over Silstadhaugen i Vadsø: Det er fine dagar og det er endå ei lita stund til turen går sørover igjen Ha ein fin torsdag, gode medforumistar!
God formiddag fra Porsgrunn. SK-IT har fremdeles ikke greid å rydde opp i min bestilling, selv om agent påstår de ble purret for flere dager siden. Etter endring er både gammel og ny reiserute flettet sammen på samme bookingnummer Nuvel, sola skinner og det er meldt hyttetur m gutta i helga. Skal rulle nedom byen etterpå og se på "festivalgata"- det er Porsgrunn Internasjonale Teaterfestival nå. Mengder av pussige folk med rare hårsveiser og klær. Metallpynt i fjeset, og sikkert andre steder også. Må være plundrete i security https://pitfestival.no/
God morgen! Solen skinner, og ifølge Yr skal den gjøre det i hele dag. Det kan vi like! Noen timer med obligatorisk jobb, før jeg skal ta med nevøen min på sin første Star Wars-film på kino. Usikker på om det er mest stas for ham eller meg, men vi gleder oss begge to iallfall! Fikk booket ferdig en liten runde i USA i går. Fly, leiebil og "hoteller" er booket. Nå kan sommeren komme! Ha en fin en!