God morgen fra et hotel i Stavanger Pleier å være bedre vær når jeg er her nede, men det ser traust ut. konferanse straks og en kaffe innabords. Snart helg det er fint. Ønsker dere en fin dag
God morgen! Solen skinner! (Trodde det skulle regne hele uka, så jeg er positivt overrasket) Dagen har endt opp med to veldig viktige møter, litt ut av det blå. Så det kan bli en litt stressende dag i dag. Da er det gledelig å vite at jeg har skaffet billetter t/r ORD, så jeg kan besøke et par nye stater i sommer. Nå må jeg bare planlegge turen, og det innebærer endring av hele ruten som jeg allerede hadde lagt opp.. Ha en fin en!
Morn fra nesten Nationalteateret. Litt kontorering og seminar i dag, før dagen avsluttes ute nær en tidligere flyplass for å se en tidligere trommis i Nirvana skrike litt. Det blir kjekt det. Apropos USA så var franskmennene på ball i dag med denne forsiden. Ha det kjekt
God ettermiddag fra Vietnam. Gårsdagens nattmarkedbesøk bøy som vanlig på mye forskjellig å spise. Jeg sto over frosk på pinne. Endte heller opp med et par hummere til under hundrelappen pr stk God onsdag!
God onsdagsmorgen fra et teamsmøte i Osloregionen. Som @OttoL er dagens destinasjon FBU, her skal de prøve å fly - "Larning to Fly" en form for kampfly, en såkalt "Foo Fighter", blir nok artig, men nok dad-jokes om et dad-band