Forblåst lørdag...

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Blaa, 03. okt 2015.

  1. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Hallingdal..

    Har hatt en liten mini-Roar på besøk i natt, men det er bare koselig.
    Dagen skal brukes i høstfjellet, uten våpen eller rød lue.
     
  2. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,900
    Likes mottatt:
    12,829
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Hua Hin. Her er det ingen Roar, men et flott lyn-show var det i går kveld. Snart skal den bedre igang med vannaerobikk, mens jeg hygger meg med Nye Bonusfeber.
     
  3. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen!

    Takk for hyggelig lag i Østbanehallen i går og takk til Emirates for deilig mat og drikke. Kjøttpinnen smakte fortreffelig. Nam. Postmannen bidro i går også til en svært hyggelig start på helga ...

    20151001_172546.jpg

    20151001_172636.jpg

    Galleries First, here I come! Kortet skal testes allerede neste helg.
     
  4. larsellara

    larsellara Medlem

    Innlegg:
    73
    Likes mottatt:
    168
    Bonuspoeng:
    33
    God morgen!
    Ingen Roar her, men det skal bli en meget fuktig dag på jobb er jeg redd. Her regner det kattunger eller lignende. Heldigvis finnes det klær!
     
    Herlov liker dette
  5. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Nydalen.

    Her har man akkurat våknet. Hyggelig sammenkomst igår både på InsideFlyer-festen og timene etterpå. Blir en tur ned til sentrum for diverse innkjøp om litt. Ellers blir det vel litt fotball som vanlig på flimreboksen.

    Også som det ble snakket om igår, blitt tilgjengelig nå, og fått mail om idag disse verktøyene knyttet til sin profil ser ganske kule ut. Må forske litt på de idag

    Ha en bedre lørdag hva enn man skal ta seg til. :)
     
    Herlov liker dette
  6. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon!

    Takk for laget igår. Veldig triveleg å treft folk og få sett eit ansikt på brukarnamna. Takk til Tommy, Flemming og gjengen for godt gjennomført arrangement.

    Ha ein fin dag!
     
    anders82 and Herlov like this.
  7. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från horstråket i Oslo eller ja rättare sagt Clarion Bastillon. Trevlig kväll igår och det känns i huvudet idag. Snart väntar SJ snabbtåg till Stockholm. Puha, det kändes som en god idé när jag gjorde bokningen Ha en strålande lördag!
     
  8. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    "God" morgen fra Radisson Blu Oslo Plaza. Ganske trang i hjelmen kjenner jeg, kan det ha noe med inntaket av fluidium tro..... Tror jeg sover litt til jeg...

    Ha en bedre lørdag o_O
     
    Herlov liker dette
  9. Snorreth

    Snorreth Medlem

    Innlegg:
    120
    Likes mottatt:
    104
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen og takk for sist!

    Var oppe allerede klokken 0900. Hun jeg deler postkasse med var noe skuffet over alkoholånden jeg ikke fikk vasket bort 100% i natt.

    Velvel, jeg må innom Nespresso House(?) i dag, fordi vi mangler kaffekapsler.

    Så må jeg få tak i en liten og nett trådløsrouter med ethernetport som kan kobles inn i en switch, og som kan få strøm via USB. Kom gjerne med forslag!

    Tjobingplingplong!
     
    Herlov and mathiasfe like this.
  10. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    Morgen lørdag. Dagen er LANGT fra god. Det var så vidt jeg fant hotellet i natt. Har akkurat våknet og er skamdårlig...... frokosten rakk jeg ikke så den tar vi oppe på OSL., tror jeg. Helvette karer, vi snakkes.....
     
    Bizflyer, LN-FHU, afirm and 2 others like this.
  11. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    903
    Likes mottatt:
    294
    Bonuspoeng:
    63
    God dag fra en solfylt prærie. Alltid deilig å lese om andres trange skaller når en selv ikke har samme problem.
     
    Herlov liker dette
  12. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God formiddag! Kaffe i koppen. Dårlig planlegging gjør at jeg må ut å handle til lunch og middag idag, gårsdagens latskap biter meg i ræva idag. :p

    Ha en god lørdag! :)
     
    Herlov liker dette
  13. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Osl.
    Takk for et supert lag i går :) var relativt sveiseblind når jeg våknet i morrest. Så frokosten sov jeg glatt over. Jeg kunne virkelig trengt bacon nå.
    Ha en "fin" lørdag.
     
    Herlov liker dette
  14. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    7,718
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sørlandet! Våknet av innsjekkpåminnelse fra SAS-appen, men fikk ikke tidspunktet til å stemme. Klarte visst å bestille avgangen før den jeg skulle ha, men en liten chat med Widerøe fikset avbestilling (innen 24 timer, verdens diggeste regel akkurat nå) og ny billett ble bestilt.

    Klesvask i dag, før Asia venter i morgen. Kort tur denne gang, heldigvis.

    Denne er lett! TP-Link et-eller-annet. Jeg hadde lillebroren før og den fungerte knall som hovedrouter for meg på en liten hybel.
     
    Herlov liker dette
  15. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Fra Gjøvik via Mathallen i Oslo og hjem før 11:30. Snart tide med en PowerHour-økt - ha en sprek lørdag du også.
     
  16. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra Midt-Norge. En dag igjen til Swiss First, og tankene er langt fra huslige syssler, som jeg har påtatt meg for å lette trykket i heimen(som fortsatt er rimelig amper). Er vel ikke bare jeg som blir konfrontert med "kan vi ikke reise sammen et sted du ikke har vært før"?Joda....Kongo?
     
    kiev liker dette
  17. Scanflyer

    Scanflyer Medlem

    Innlegg:
    135
    Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    28
    God kveld fra ARN! Sitter i Swedavia loungen mens jeg venter på at QR skal ta meg til Doha i sete 5 K (!!).
    Har vært en kjempelang dag med avgang fra Bodø 08:00 i morges på en eldgammel DY-maskin.

    Utrolig gøy å utforske nye Bonusfeber, eller Insideflyer som det nå heter. Fantastisk bra jobba til Tommy og gjengen!
     
  18. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Grdssssmklefiosf fra det Sørlandske!

    Takk for i går til dere andre som var på festen på Grand Central i går. Selv fikk jeg visst alt for mye. Men våknet heldigvis på mitt eget hotellrom, og det med et brak kl 10 og var sikker på jeg hadde forsovet meg. Badehetta var trang som fy, og noen slo med hammer på den. Fikk dusjet og kommet meg ut døra og over til flytoget, og rakk flyet med knappest mulig margin.
    Hjemme 1430, og gikk rett til sengs og ble der til kl 20. Nå sitter jeg bare å oier meg.

    Satser på at dagen i morgen blir bedre. Enda godt vi hadde det gøy i går......
     
    afirm liker dette

Del denne siden