Forsinket trekk av EB poeng?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av anders8, 23. jan 2020.

1. anders8

anders8 Medlem

Likes mottatt:
    353
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har bestilt to reiser og avbestilt en det siste døgnet med EB poeng, men har ikke blitt trukket poeng enda.

Har ikke opplevd dette før, men er et halvår siden jeg bestilte sist (da trakk de poeng umiddelbart), så kan være gammelt nytt forsåvidt. Andre som opplever dette?

SAS pleier jo oftest bare å reserve pengetrekk fra kort første døgn, før det trekkes mtp avbestilling, så tenker det er noe av det samme som skjer her?Fordelen er jo at man kan «ombestemme» seg/ avbestille/bestille ny flight uten å risikere å måtte vente på retur av bonuspoeng. Men vet ikke om dette er en bevisst forsinkelse fra sas, eller bare en teknisk feil.

2. JosefK

JosefK Nytt Medlem

Likes mottatt:
    28
    Bonuspoeng:
    13
    Jeg har tidligere i januar opplevd trekk av poeng umiddelbart etter bestilling (Tallin). Men jeg endret på reisen nå på tirsdag fra Tallin - og poengene ble først trukket i går kveld, et drøyt døgn senere.

3. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,386
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg gjorde to reservasjoner rett etter hverandre i romjula. For den ene ble poengtrekk foretatt med det samme. For den andre kom trekket kom først etter en-to-tre dager (til min skuffelse som hadde håp om en gratis bonusreise...)

4. leeds1979

leeds1979 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,689
    Bonuspoeng:
    113
    +1 på den varianten desverre :oops:

5. Dusk

Dusk Nytt Medlem

Likes mottatt:
    13
    Bonuspoeng:
    8
    Bestilte reise i går, trekket kom i dag.

Del denne siden