Forslag til morsom reiserute til Okinawa?

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Robert H, 09. okt 2017.

  1. Robert H

    Robert H Senior Medlem

    Innlegg:
    675
    Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg vurderer en langhelg i Okinawa i begynnelsen av november (2. - 6.), og leter etter en passende reiserute. Planen er å reise i business, og fortrinnsvis innenfor One World, iallefall på de lengste strekkene. Har funnet en tur med Finnair OSL-HEL-NGO-OKA med retur OKA-HND/NRT-HEL-OSL til ca. 19.500.

    Ikke så galt det, men skulle gjerne flydd en omvei uten at det ble så veldig mye dyrere. Har ikke flydd Finnair i business før, så det frister jo litt - men at det lengste strekket kun er 9:25 på utreisen og 10:25 på hjemreisen trekker unektelig litt ned. Kort tid i Finnairs fjonge Helsinkilounge er også litt dumt - med kun 1:25 i transfer blir det knapt tid til den fantastiske rekesuppa jeg spiste for noen uker siden.

    Setter stor pris på tips til andre reiseruter :) One World er ikke et absolutt krav, selv om det foretrekkes, og budsjettet kan også strekkes noe høyere enn 20 000.
     
  2. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Eg reiser til Okinawa på torsdag, då flyg eg OSL-LHR-DOH-HND-OKA og same rute på returen. Då med Qatar Airways, pluss første leg med BA og siste med JAL.

    Om du går for denne reiseruta kan du få med deg Qsuites frå LHR og A350 til HND. Grunna endra rutetider vart returen endra frå Qsuites til A380, men då får eg i alle fall testa denne og.

    Usikker på kva prisane er i dag, eg slo til på januartilbodet frå AMS og endra reiseruta seinare.
     

Del denne siden