Hei flotte mennesker med mye reiseerfaring! Jeg vil gjerne ta med madammen på en fin reise til et sted med sol og strand en gang i neste år ️️☀️ Har vært i mye i Asia, deriblant Thailand, Maldivene, Malaysia, Singapore og Indonesia, så tenker meg i utgangspunktet et sted i Amerika eller Afrika (eller andre steder). (Skulle gjerne dratt til Bora Bora, men vet ikke om det blir for komplisert å snekre sammen?) Noen forslag til reisemål med god *A tilgjengelighet i C? Reisetid: Fleksibel Poeng: 190 000 ++ EB, 1 CT (og Fly Premium, hvis det hjelper)
Kan og anbefale Filippinene. Skal legge inn ein del tid på Palawan i desember. Kjempefin øy som (stort sett) er prisa ganske rimelig.
Nei, men både Singapore Airlines (via SIN), EVA (via TPE), Turkish (via IST) og Thai (via BKK) flyr til MNL. Eg trur i alle fall SQ også fly til Cebu. Ingen av selskapa som fly til PPS er med i *A, men det kostar lite for ein timesflytur frå MNL til PPS.
SQ flyr ikke til CEB, det er Silkair og de er ikke med i *A. Ryktene sier at SQ skal innlemme Silkair i løpet av året, da vil vi i tilfelle kunne reise til CEB med CT.
litt off topic; er det kun TK som flyr til CUN fra europa? finner ikke andre. ser united kan velges via IAH
Bruk https://www.flightconnections.com/ - Velg CUN og du får opp alle forbindelser til/fra CUN. Klikk på en strekning og du får opp rutene, som f.eks. LH. Verdifullt verktøy når en skal prøve å finne ut hvem som flyr til/fra et sted.... Du finner dermed også mulige tranfersteder, og du kan velge å kun se f.eks. *A i kartet.
Har kikka litt nå, fant flere billetter til MNL i C (yay!) men virker som IST-MNL er på 777 med det jeg tipper er gammel kabin? Det er jo helt uakseptabelt Søkte samme dato med IST-DPS, og får opp tilgjengelige billetter i C, med ny kabin der (789). Men DPS har vi jo vært før...